The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
27 mar, 2014 13:31
|
|
Borttagen
|
" jag vill hem till min pappa, sa Erika
27 mar, 2014 13:33
|
|
Borttagen
|
" det förstår jag " sa Robin han tänkte på att han inte hade någon pappa
27 mar, 2014 14:25
|
|
Borttagen
|
" vart är din pappa?, sa Erika
27 mar, 2014 15:34
|
|
Borttagen
|
27 mar, 2014 15:37
|
|
Borttagen
|
" Är han?, sa Erika sorgset
27 mar, 2014 15:42
|
|
Borttagen
|
27 mar, 2014 15:43
|
|
Borttagen
|
" Min mamma är död.., sa Erika
27 mar, 2014 15:47
|
|
Borttagen
|
" då har vi båda förlorat någon nära " sa Robin
27 mar, 2014 15:52
|
|
Borttagen
|
" Jaa,mumlade Erika. Hon kröp närmare gallret.
27 mar, 2014 15:54
|
Du får inte svara på den här tråden.