Keiron & ErisedStone TVD
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Keiron & ErisedStone TVD
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid Gabriel och lyssnade ointresserat på läraren.
22 feb, 2014 23:11
|
|
Borttagen
|
Jag lyssnade på läraren och skrev ner det som stod på tavlan.
22 feb, 2014 23:14
|
|
Borttagen
|
Jag satt och höll på med ett barr som nyss fallit ur mitt hår.
22 feb, 2014 23:15
|
|
Borttagen
|
Jag såg att några pekade och viskade om Amber, men brydde mig inte om det och fortsatte skriva.
22 feb, 2014 23:17
|
|
Borttagen
|
Jag hörde exakt vad alla sa, men jag brydde mig inte, för jag visste att jag ändå var mycket mäktigare än dem.
22 feb, 2014 23:19
|
|
Borttagen
|
22 feb, 2014 23:21
|
|
Borttagen
|
(Venne, nu säger vi O.O ... haha. Min kan bli lite crazy vampire göörl för något blod cx Keiron)
22 feb, 2014 23:22
|
|
Borttagen
|
23 feb, 2014 10:01
|
|
Borttagen
|
xD
--
Plötsligt reser det sig någon för att vässa pennan, men råkar komma åt med fingret så att det kommer fram en liten droppe blod.
Jag rycker till och känner att mitt ansikte grånar.
23 feb, 2014 10:04
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Amber.
- Vadå? Frågade jag och märkte att hon grånade.
23 feb, 2014 10:06
|
Du får inte svara på den här tråden.