Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Men gå till honom. Han väntar nog"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 10:54 |
|
Borttagen
|
"Jag tänkte inte följa med"
22 feb, 2014 10:54 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nähä"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 10:59 |
|
Borttagen
|
"Vill du följa med och se när han inte får som han vill?"
22 feb, 2014 11:00 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej... jag ska leta rätt på någon annan"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 11:02 |
|
Borttagen
|
"Säkert"
22 feb, 2014 11:04 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag ska det"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 11:08 |
|
Borttagen
|
"Okej, hejdå"
22 feb, 2014 11:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går iväg
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 11:37 |
|
Borttagen
|
*går mot kupén*
22 feb, 2014 11:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen