Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Så... Det där var din nya flickvän? Frågade jag och log uppmuntrande åt min köra bror.
27 jan, 2014 20:36
|
|
Borttagen
|
Jag log lite.
"Helt ärligt har jag ingen aning"
27 jan, 2014 20:40
|
|
Borttagen
|
"Du... Vet inte om det är din flickvän eller inte?" Frågade jag Diego och himlade med ögonen.
27 jan, 2014 20:42
|
|
Borttagen
|
"Nej det vet ja inte och vad är det med det?"
Mumlade jag.
27 jan, 2014 20:43
|
|
Borttagen
|
27 jan, 2014 20:47
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och himlade med ögonen.
"Sköt ditt eget liv"
Muttrade jag på skoj.
27 jan, 2014 20:48
|
|
Borttagen
|
"Så... Vad fick dig att komma tillbaka hit igen?" Frågadejag intresserat.
27 jan, 2014 20:53
|
|
Borttagen
|
Jag bet mig i läppen.
"Jag antar att du har hört om armén i Seattle?"
Mumlade jag.
27 jan, 2014 20:56
|
|
Borttagen
|
"Jepp. Jag har spårat dig från Atlanta ända hit."
27 jan, 2014 20:57
|
|
Borttagen
|
Jag var glad att hon bytte ämne och höjde på ögonbrynen.
"Vad gjorde du där?"
27 jan, 2014 20:59
|
Du får inte svara på den här tråden.