IvdaPivda & ErisedStone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> IvdaPivda & ErisedStone PRS
|
Borttagen
|
"Hej" säger jag artigt till dem.
20 jan, 2014 14:22
|
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 14:22
|
|
Borttagen
|
"Vad gör ni här?" frågar Calle.
20 jan, 2014 14:24
|
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 14:25
|
|
Borttagen
|
"Oj, Liv är sur" skrattar Micke.
20 jan, 2014 14:47
|
|
Borttagen
|
20 jan, 2014 14:55
|
|
Borttagen
|
"Kan ni gå nu?" säger jag till Micke och Calle.
20 jan, 2014 15:07
|
|
Borttagen
|
- Ja, ja. Sade Micke och blängde på Josh.
20 jan, 2014 15:10
|
|
Borttagen
|
När de gått suckade jag.
"Går ni i samma klass?"
20 jan, 2014 15:12
|
|
Borttagen
|
- Ja, jag hatar dem. Sade jag.
20 jan, 2014 15:12
|
Du får inte svara på den här tråden.