PRS||
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nästa morgon vaknade jag senare än jag brukade. Jag drog snabbt på mig kläderna och gick ner till stora salen och åt morgon mål. Jag satte mig så långt bort från Adrianne som jag kunde.
4 jan, 2014 21:10 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex kunde knappt hålla ögonen öppna när hon satt vid Slytherinbordet. Hon var tröttare än vanligt. Hon gäspade lite och gnuggade sig i ögonen.
"Värst va du var trött" skrattade Cia. Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag pratade med Noah en stund och funderade på om jag skulle berätta för honom om Alex eller inte. Jag bestämde mig för att inte säga något.
4 jan, 2014 21:14 |
|
Nessie Black
Elev |
"Kom.. vi går och hälsar på Nattis innan första... lektionen" sa Alex trött när hon ätit upp sin frukost. De började att gå upp mot flygeln.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 21:15 |
|
Borttagen
|
Efter att vi hade ätit gick vi tillbaka till sovsalarna och väckte Adame som fortfarande sov.
4 jan, 2014 21:22 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex sträckte lite på sig och tänkte tillbaka på vad som hade hänt vid midnatt. Hon log svagt åt det.
Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 21:23 |
|
Borttagen
|
Efter det satt de i stora salen och väntade på att Adame skulle äta färdigt.
4 jan, 2014 21:26 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex slog sig ner vid Nattis sida och tog hennes hand i sin. Cia satte sig på motsatt sida.
"Hur mår du Nattis?" frågade Alex och kramade handen. Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 21:28 |
|
Borttagen
|
- Skyndaaaa... Tjatade Noah.
4 jan, 2014 21:31 |
|
Nessie Black
Elev |
Alex såg när Nattis öppnade ögonen och såg på henne.
"Bättre" Come to the dark side, we have Draco 4 jan, 2014 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen