Legend of Minato (Prs)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Legend of Minato (Prs)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Minato log taksamt han kände sig verkligen stressad
" allt kom så plötsligt den där avatargrejen " ss Minato 3 feb, 2014 08:01 |
|
amanda1104
Elev |
"Du kommer få tid att vänja dig."
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 feb, 2014 14:00 |
|
Borttagen
|
" vänja mig det är lätt för en som hållits instäng i sin hemby hela livet " sa Minato
3 feb, 2014 14:36 |
|
amanda1104
Elev |
Yte grimaserar. Han vet exakt vad han menar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 4 feb, 2014 15:58 |
|
Borttagen
|
Minato tänkte på alla människor i byn som hade viskat om honom han tänkte på alla dom som låtsades som han inte fanns när han pratade med dom·
4 feb, 2014 16:00 |
|
amanda1104
Elev |
"Vi borde ge oss av snart" säger Yte.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 5 feb, 2014 11:13 |
|
Borttagen
|
Minato nickade han kände att de inte kunde stanna hör
5 feb, 2014 11:25 |
|
amanda1104
Elev |
"Vet du vart vi ska?"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 feb, 2014 10:03 |
|
Borttagen
|
" Jag har ingen anning " sa Minato
6 feb, 2014 13:06 |
|
amanda1104
Elev |
"Vi kan inte stanna i eldnationen" börjar Yte.
Mita kommer på en sak och lämnar stugan. Hon hoppas att Yuki vaknar snart. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 6 feb, 2014 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen