Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Är det där erat hus?" Frågade jag och tittade storögt på det fina huset. Jag skull mer än allt välja bo här.
14 nov, 2013 22:17 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Jepp!" Sa jag och flinade snett. Jag låste upp dörren och studsade in. "Hallu?" Ropade jag till pappa.
14 nov, 2013 22:20 |
|
Borttagen
|
Jag följde försiktigt efter henne in i huset.
15 nov, 2013 18:47 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag böjde mig ner och tog av gummistövlarna. "Kom!" Sa jag och vinkade.
15 nov, 2013 22:10 |
|
Borttagen
|
Jag sparkade av mig skorna och följde efter henne.
17 nov, 2013 18:43 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Eehh.. Var det saft?" Frågade jag medan jag backade mot köket.
18 nov, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
"Vad har ni mer...?" Jag ville inte vara oartig men jag kunde inte låta bli att fråga.
18 nov, 2013 15:58 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag ryckte på axlarna. "Typ äpple juice, vatten, mjölk och sockerdricka."
18 nov, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
"Sockerdricka." Svarade jag för att jag ville ha det. "Eeeh.. Tack." La jag snabbt till sen för att inte vara otrevlig, men det lär nog urlöjligt.
18 nov, 2013 16:04 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Okej" sa jag. Jag vände mig om och gick till köket. Strax kom jag ut med två sockerdricka-flaskor i händerna. "Ska vi gå till mitt rum?"
18 nov, 2013 17:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen