Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan mig och Liv_Weasley

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

1 2 3 ... 18 19 20
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Är det där erat hus?" Frågade jag och tittade storögt på det fina huset. Jag skull mer än allt välja bo här.

14 nov, 2013 22:17

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Jepp!" Sa jag och flinade snett. Jag låste upp dörren och studsade in. "Hallu?" Ropade jag till pappa.

14 nov, 2013 22:20

Borttagen

Avatar


Jag följde försiktigt efter henne in i huset.

15 nov, 2013 18:47

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag böjde mig ner och tog av gummistövlarna. "Kom!" Sa jag och vinkade.

15 nov, 2013 22:10

Borttagen

Avatar


Jag sparkade av mig skorna och följde efter henne.

17 nov, 2013 18:43

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Eehh.. Var det saft?" Frågade jag medan jag backade mot köket.

18 nov, 2013 15:54

Borttagen

Avatar


"Vad har ni mer...?" Jag ville inte vara oartig men jag kunde inte låta bli att fråga.

18 nov, 2013 15:58

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Jag ryckte på axlarna. "Typ äpple juice, vatten, mjölk och sockerdricka."

18 nov, 2013 16:00

Borttagen

Avatar


"Sockerdricka." Svarade jag för att jag ville ha det. "Eeeh.. Tack." La jag snabbt till sen för att inte vara otrevlig, men det lär nog urlöjligt.

18 nov, 2013 16:04

Liv_Weasley
Elev

Avatar


"Okej" sa jag. Jag vände mig om och gick till köket. Strax kom jag ut med två sockerdricka-flaskor i händerna. "Ska vi gå till mitt rum?"

18 nov, 2013 17:07

1 2 3 ... 18 19 20

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley

Du får inte svara på den här tråden.