Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag springer mot Cornelia. När Brian skriker tittar jag upp och får genast syn på honom. Jag sträcker upp armen ovanför huvudet och vinkar.
3 nov, 2013 23:10
|
|
Borttagen
|
"Hej tjejer", jag går fram och kramar om båda.
"Cornelia, du har ju spådomskonst med oss nu?"
3 nov, 2013 23:27
|
|
Borttagen
|
- Ja, juste! Kvittrar Cornelia rodnande och klipper med ögonfransarna. Jag ser roat på henne.
3 nov, 2013 23:30
|
|
Borttagen
|
"Kul", jag låstas inte märka Plings roade blick och ler mot Cornelia.
"Och vad har du nu då?"
Jag ser på Pling.
3 nov, 2013 23:31
|
|
Borttagen
|
- Tråkdryckskonst! Flinar jag lätt och fnissar åt Cornelia som lägger handen prövande på Brians.
3 nov, 2013 23:37
|
|
Borttagen
|
"Ähum... Jag tror vi FYRA borde gå nu", jag pekar lätt i luften med den hand Cornelia inte har tagit tag i.
"Ses sen Pling!"
3 nov, 2013 23:40
|
|
Borttagen
|
Jag skrattar.
- Ses! Säger jag och försvinner därifrån.
3 nov, 2013 23:44
|
|
Borttagen
|
"Så, vad har du gjort på sommaren?", jag ler ett bländande leende mot Cornelia. Hon börjar snacka om sitt lov och resten av killarna hänger på med frågor och egna berättelser. Själv är jag någon helt annan stans.
3 nov, 2013 23:47
|
|
Borttagen
|
Jag lyckas komma precis en minut innan lektionen börjar och vågar inte se på den ursinnige magistern som muttrar efter mig när jag går till en bänk på måfå.
3 nov, 2013 23:49
|
|
Borttagen
|
"Framme,", jag håller upp dörren med ena handen.
Innanför hörs flera fniss från olika tjejer och lärarens suck.
"Ja, Brian King. Jag trodde att du aldrig skulle dyka upp."
"Jag är här nu, men MASSOR utav intressanta drömmar."
Fler fniss och jag ler stort. Läraren ignorerar mig och börjar lektionen.
3 nov, 2013 23:54
|
Du får inte svara på den här tråden.