ErisedStone å TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone å TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jaaa, antar det" sa jag och log brett.
22 dec, 2013 22:29 |
|
TildeW
Elev |
"Hejdå!" Sa jag och vände om och började gå.
"Ashley! Ashley vänta!" Sa Kurt och sprang mot mig med sitt tjej spring. "Kurt!" Sa jag och stannade upp. "Jag har ett förslag till vår duett!" Sa Kurt. "Jaha, vilken?" Sa jag. "Det är inte en duett direkt men, If i die young!" Sa Lurt. "Ja!, det är en av mina favoritlåtar, vi tar den och så repar vi på söndag!" Sa jag. "Bra!" Sa Kurt "Vi ska åt samma håll också!". "Ja, vi kan väll ta sällskap?" Sa jag. "Visst!" Sa Kurt.
22 dec, 2013 22:38 |
|
Borttagen
|
Jag suckade när jag såg Ash och Kurt prata glatt med varandra. Jag kanske skulle ha sagt till Ash att jag ville sjunga solot med henne.
Det verkade som att jag var svartsjuk, men haha, det var omöjligt. Jag startade bilen och åkte iväg. 22 dec, 2013 22:42 |
|
TildeW
Elev |
"Vart bor du?" Sa Kurt.
"Varför är det så roligt att veta?" Sa jag. "Vi är vänner, frågar man inte sådant?" Sa Kurt. "Jag bor vid centrum, okej?" Sa jag. "Okej, jag bor inte så långt där ifrån!" Sa Kurt. "Nehe?, men du Kurt, jag skulle vilja träffa din mamma och pappa någon gång!" Sa jag. "Du kan träffa min pappa men inte mamma" sa Kurt. "Och varför inte din mamma?" Sa jag. "Hon...Hon är död" snyftade Kurt och började gråta floder. Jag satte mig ner med Kurt på en bänk vid en park. "Nej, nej gråt inte!" Sa jag och kramade om Kurt. "Ser man på? Ett litet barn som gråter!" Sa Santana. "Sluta nu Santana. Du kan gå!" Sa jag argt och klappade Kurt på huvudet. "Visst!" Sa Santana och gick. "Förlåt Kurt, förlåt!" Sa jag. "Nej, det är ingen fara!" Sa Kurt och torkade tårarna. Vi fortsatte gå och sa hejdå till varandra och jag gick upp till min egna lilla lägenhet jag bot i.. En vecka.
22 dec, 2013 22:53 |
|
Borttagen
|
Jag körde långsamt för jag tänkte så mycket, på Ash.
När folk började tuta bakom mig tvingade jag bort mina tankar och körde fortare hem. 22 dec, 2013 22:59 |
|
TildeW
Elev |
Jag sprang upp skrev ner hela texten till If i die young på ett papper och satte det på anslagstavlan i mitt rum.
Jag tog och ringde Luke.
22 dec, 2013 23:06 |
|
Borttagen
|
Jag parkerade vid huset, sedan svarade jag i mobilen som ringde.
"Hallå?" 22 dec, 2013 23:08 |
|
TildeW
Elev |
22 dec, 2013 23:09 |
|
Borttagen
|
"Jaha! Hej!" sa jag.
22 dec, 2013 23:11 |
|
TildeW
Elev |
"Jo, jag ville bara se hur det var med dig, och fråga om jag får Kurt att gråta, vill han fortfarande sjunga duetten med mig?" Sa jag.
22 dec, 2013 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen