PRS(Dragon Fantasy)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(Dragon Fantasy)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel red på. Efter ettvtag kände hon hur stel och öm hon var, men hon sa inget om det. "Är det långt till nästa by?" frågade hon bara.
13 sep, 2013 09:50 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det borde väl du veta? Håller ni hober inte koll på varandra?" säger Meira nästan roat, människorna hade kartor och koll på hela eller nästan hela världen, liksom alverna, dvärgarna var det lite värre med, de höll mest koll på sig själv.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2013 16:33 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel skrattade lite. "Tja, jag håller bara redabpå byarna där mina släktingar bor, men det gör det inte i drn här". Men hon antog att det inte var för långt borta, hobbyarna låg nära varandra.
13 sep, 2013 16:42 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira nickade, "Det ligger ungefär en dagsritt härifrån." sa hon och log lite, "Öm?" frågar hon sen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2013 16:55 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel log, det var inte så länge. Hon nickade sedan och grimaserade smått. "Ganska". Men tanken på allt som låg framför dem muntrade upp henne.
13 sep, 2013 17:17 |
|
Vildvittra
Elev |
Meira skrattade, "Tro mig, imorgon kommer du inte vilja ta ett steg, så öm kommer du vara." flinar hon roat.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2013 19:00 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Ha, men jag måste ändå, även om jag inte ser fram emot det". Hon började tänka på annat för att inte gräma sig i förväg. "Tänk att få träffa dvärgar...Och alver!". Hon hade aldrig träffat något av dem.
13 sep, 2013 19:01 |
|
Vildvittra
Elev |
"Japp, det blir din första lärdom, att fortsätta fast man inte orkar eller vill." sa Meira och log lite, hon hade lärt sig den hårda vägen det skulle Nalel också få göra.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2013 19:47 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Nalel nickade. "Jag ska nog klara av det". De red på, och passerade inget annat än skog och småvägar, men det var helt öde. Tillslut började tecken på civilisation skymta, en skylt som berättade om att en by låg längre fram.
13 sep, 2013 19:50 |
|
Vildvittra
Elev |
"Så nu är vi snart framme." sa Meira och de närmade sig byn just som det började att skymta och hon vände sig om mot Nalel. "Imorgon vill jag att du visar dig från din bästa sida, så vi får mer hober i armen." säger hon innan hon hoppar av sin häst och sträcker på benen.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 13 sep, 2013 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen