(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Vet inte"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 18:10 |
|
Borttagen
|
"Synd" sa jag.
5 sep, 2013 18:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag rycker på axlarna. "De är väl på jobbet"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 18:17 |
|
Borttagen
|
"De jobbar med välgörenhet gissar jag på?" sa jag.
5 sep, 2013 18:19 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag rycker på axlarna igen. "Inte fan vet jsg"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
"Okej" sa jag kort och tyckte hon behövde vårda sitt språk.
5 sep, 2013 18:24 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag log igen.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag log osäkert tillbaka.
5 sep, 2013 18:26 |
|
Queen Boo
Elev |
"Kommer Sophia snart?"
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 18:27 |
|
Borttagen
|
Svisch, Sophia har tillbaka.
"Har ni saknat mig?" "Inte ett dugg" suckade jag. 5 sep, 2013 18:28 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen