(Prs) Mellan JustMe! & fashion7
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mellan JustMe! & fashion7
|
Borttagen
|
"Tack" säger jag och ser på Kevin. En plötslig lust att dra händerna genom hans hår slår mig ,ed överväldigande att jag vacklar till. Med rodnade ansikte rätar jag mig upp och börjar gå mot vardagsrummet.
29 aug, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig i vardagsrums soffan och såg på Lei.
29 aug, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
Men wä, nu får du göra något  !!!
-------------------------------------------
Jag såg undrande på Kevin, varför kollade han så på mig? tänkte jag och rodnade när jag kände ett svagt pirrande i handlederna.
29 aug, 2013 20:04
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Lei och kände en viss dragningskraft till henne.
Jag lutade mig mot henne och kysste henne ömt på läpparna.
Det kändes bra.
29 aug, 2013 20:09
|
|
Borttagen
|
Jag ryggade tillbaka. "Jag..." började jag men gav sedan efter för min vilja och lutade mig mot Kevin.
29 aug, 2013 20:11
|
|
Borttagen
|
Jag lade händerna på hennes midja och blundade. Jag kände hur mitt hjärta baknade.
29 aug, 2013 20:14
|
|
Borttagen
|
Jag kände Kevins hjärta banka hårt mot mitt eget, som bankade minst lika hårt. Jag la min friska arm runt Kevins hals och tryckte hans mun mot min. Plötsligt kom jag till sans. Flämtande backade jag. Jag rörde bedövat mina läppar. "Det...det där borde aldrig ha hänt.." mumlade jag och stirrade in i Kevins ögon medan jag backade.
29 aug, 2013 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och sprang upp på mitt rum.
Jag satte mig på sängen och lade musiken på full volym.
Vad hade hänt egentligen ? Jag gömde ansiktet i händerna och srök undan mina långa lockar.
Min telefon vibbrerade i fickan men jag brydde mig inte om det. Just nu hade jag bara Lei och kyssen i tankarna.
Hur kunde jag vara så dum ? Hon är min styvsyrra och gade söndrat de dyraste sakerna i mitt rum.
29 aug, 2013 20:25
|
|
Borttagen
|
Jag satte på vardagsrummets stereo så högt jag kunde, vilket var väldigt mycket.
"When it’s you and me
We don’t need no one to tell us who to be
We’ll keep turning up the radio
What if you and I
Just put up a middle finger to the sky
Let them know we’re still rock ‘n roll
Rock ‘n roll
Hey hey hey
Rock ‘n roll
Hey Hey Hey" sjöng jag med och lade mig i soffan. Vad var det fr fel med mig? Kevin var ju...Kevin....Jag suckade och lät ett par tårar rinna. När pappa kom hem 4 timmar senare låg jag fortfarande och tittade upp i taket.
29 aug, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte med läxorna men gjorde säkert hälften fel. Mina lockar kom helatiden i ansiktet. Jag ställde mig framför den stora spegeln i mitt rum.
En tår trillade sakta ner till marken.
- Hur kunde jag varasså dum ? Viskade jag till mig själv. Jag satte mig på sängen och skrev 4 enkla ord: "Jag hatar mig själv". Jag kastade papret i papperskorgen.
- Jag är ju som en fet liten 12 åring som vill vara smal. Sade jag och flinade för mig själv.
29 aug, 2013 20:37
|
Du får inte svara på den här tråden.