Marodörernas, Lilys och Snapes tid [SV]
Forum > Fanfiction > Marodörernas, Lilys och Snapes tid [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood.
Elev |
19 maj, 2011 19:13 |
|
Minidjuret
Elev |
Hehehe xD
Mer? Ja jag kommer tjata och vara jobbig hela tiden. 19 maj, 2011 20:31 |
|
LunaLovegood.
Elev |
19 maj, 2011 20:38 |
|
Milanima
Elev |
Du skriver väldigt bra. Att du har med det som är i böckerna gör ingenting tycker jag eftersom du skriver om det mer utförligt och ur andra perspektiv. Det blir samma händelse som man läst om i böckerna, men ändå inte.
SparksMoonstone122 på pottermore 19 maj, 2011 22:10 |
|
MollyWeasley
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Borttagen: Vet det. Döda henne inte... om du gör det blir det synd om dig... Oroa er inte fan oxå jag glömde faktiskt!!!oups jag svor!!förlåt! men imorgon ska du dö om du inte skriver mer lily!! nej på måndag menar jag!! fast jorden ska ju gå under på lördag.... aja vi får se!! (click and drag)
20 maj, 2011 18:52 |
|
LunaLovegood.
Elev |
Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Borttagen: Vet det. Döda henne inte... om du gör det blir det synd om dig... Oroa er inte fan oxå jag glömde faktiskt!!!oups jag svor!!förlåt! men imorgon ska du dö om du inte skriver mer lily!! nej på måndag menar jag!! fast jorden ska ju gå under på lördag.... aja vi får se!! HAHAH, aa. http://25.media.tumblr.com/tumblr_mem6q1zgGz1r2dtdao6_250.gif 20 maj, 2011 20:36 |
|
MollyWeasley
Elev |
Skrivet av LunaLovegood.: Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Borttagen: Vet det. Döda henne inte... om du gör det blir det synd om dig... Oroa er inte fan oxå jag glömde faktiskt!!!oups jag svor!!förlåt! men imorgon ska du dö om du inte skriver mer lily!! nej på måndag menar jag!! fast jorden ska ju gå under på lördag.... aja vi får se!! HAHAH, aa. vad jag ska ju det !!! och så glömde jag oxå tyvärr! (click and drag)
20 maj, 2011 20:37 |
|
LunaLovegood.
Elev |
Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av LunaLovegood.: Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Borttagen: Vet det. Döda henne inte... om du gör det blir det synd om dig... Oroa er inte fan oxå jag glömde faktiskt!!!oups jag svor!!förlåt! men imorgon ska du dö om du inte skriver mer lily!! nej på måndag menar jag!! fast jorden ska ju gå under på lördag.... aja vi får se!! HAHAH, aa. vad jag ska ju det !!! och så glömde jag oxå tyvärr! OMG, Molly, Du borde skämmas!! :O http://25.media.tumblr.com/tumblr_mem6q1zgGz1r2dtdao6_250.gif 20 maj, 2011 20:38 |
|
MollyWeasley
Elev |
Skrivet av LunaLovegood.: Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av LunaLovegood.: Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Borttagen: Vet det. Döda henne inte... om du gör det blir det synd om dig... Oroa er inte fan oxå jag glömde faktiskt!!!oups jag svor!!förlåt! men imorgon ska du dö om du inte skriver mer lily!! nej på måndag menar jag!! fast jorden ska ju gå under på lördag.... aja vi får se!! HAHAH, aa. vad jag ska ju det !!! och så glömde jag oxå tyvärr! OMD, Molly, Du borde skämmas!! :O jag ändrade på omg! nejdå! (click and drag)
20 maj, 2011 20:39 |
|
LunaLovegood.
Elev |
Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av LunaLovegood.: Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av LunaLovegood.: Skrivet av MollyWeasley: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Borttagen: Vet det. Döda henne inte... om du gör det blir det synd om dig... Oroa er inte fan oxå jag glömde faktiskt!!!oups jag svor!!förlåt! men imorgon ska du dö om du inte skriver mer lily!! nej på måndag menar jag!! fast jorden ska ju gå under på lördag.... aja vi får se!! HAHAH, aa. vad jag ska ju det !!! och så glömde jag oxå tyvärr! OMD, Molly, Du borde skämmas!! :O jag ändrade på omg! nejdå! Oj, jag råkade skriva fel. :O Fast, det kan stå för.... Oh my Dumbledore! http://25.media.tumblr.com/tumblr_mem6q1zgGz1r2dtdao6_250.gif 20 maj, 2011 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen