(Prs) JustMe! och ginny 23
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) JustMe! och ginny 23
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kunde se hogwarts nu.
17 aug, 2013 12:20 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:21 |
|
Borttagen
|
Jag gick föratt byta kläder.
17 aug, 2013 12:24 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:24 |
|
Borttagen
|
Jag går tillbaka in i min kupé och väntar på att scorpius också ska komma tillbaka.
17 aug, 2013 12:25 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:26 |
|
Borttagen
|
Vi kommer fram.
17 aug, 2013 12:27 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:28 |
|
Borttagen
|
Vi stiger ut ur kupén och försöker komma ut genom dörren, dår många elever står och trängs.
17 aug, 2013 12:31 |
|
ginny 23
Elev |
17 aug, 2013 12:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen