[PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
:
Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ahNej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: 20 sep, 2013 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Aa...vill verkligen träffas jag med!! Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: 20 sep, 2013 22:41 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men Stockholm ligger ju i Kina visste du inte det?: Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ah Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: Men VARFÖR BOR ALLA JAG VILL TRÄFFA I KINA?? fashion7, vart bor du O.o? 20 sep, 2013 22:42
Detta inlägg ändrades senast 2013-09-20 kl. 22:42
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Visste inte 10 minus poäng för mig :'(Skrivet av Borttagen: Men Stockholm ligger ju i Kina visste du inte det?: Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ah Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: Men VARFÖR BOR ALLA JAG VILL TRÄFFA I KINA?? Omr bor du i Malta? 20 sep, 2013 22:42 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej varför tror du det -.- bor i Tyskland ofc alltid gjort kommer alltid att göra.Skrivet av Winny Geasley: Visste inte 10 minus poäng för mig :'(Skrivet av Borttagen: Men Stockholm ligger ju i Kina visste du inte det?: Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ah Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: Men VARFÖR BOR ALLA JAG VILL TRÄFFA I KINA?? Omr bor du i Malta? 20 sep, 2013 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: buhu 20 minus poäng wä Skrivet av Borttagen: Nej varför tror du det -.- bor i Tyskland ofc alltid gjort kommer alltid att göra. Skrivet av Winny Geasley: Visste inte 10 minus poäng för mig :'(Skrivet av Borttagen: Men Stockholm ligger ju i Kina visste du inte det?: Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ah Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: Men VARFÖR BOR ALLA JAG VILL TRÄFFA I KINA?? Omr bor du i Malta? 20 sep, 2013 22:44 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winny Geasley: buhu 20 minus poäng wä Skrivet av Borttagen: Nej varför tror du det -.- bor i Tyskland ofc alltid gjort kommer alltid att göra. Skrivet av Winny Geasley: Visste inte 10 minus poäng för mig :'(Skrivet av Borttagen: Men Stockholm ligger ju i Kina visste du inte det?: Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ah Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: Men VARFÖR BOR ALLA JAG VILL TRÄFFA I KINA?? Omr bor du i Malta? Skrivet av Borttagen: Naw stackarn D: VAD KAN JAG GÖRA FÖR ATT TRÖSTA DIG SWEATHEART?Skrivet av Winny Geasley: buhu 20 minus poäng wä Skrivet av Borttagen: Nej varför tror du det -.- bor i Tyskland ofc alltid gjort kommer alltid att göra. Skrivet av Winny Geasley: Visste inte 10 minus poäng för mig :'(Skrivet av Borttagen: Men Stockholm ligger ju i Kina visste du inte det?: Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ah Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: Men VARFÖR BOR ALLA JAG VILL TRÄFFA I KINA?? Omr bor du i Malta? 20 sep, 2013 22:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Wä. Men klubben är snart klar^^Skrivet av Winny Geasley: buhu 20 minus poäng wä Skrivet av Borttagen: Nej varför tror du det -.- bor i Tyskland ofc alltid gjort kommer alltid att göra. Skrivet av Winny Geasley: Visste inte 10 minus poäng för mig :'(Skrivet av Borttagen: Men Stockholm ligger ju i Kina visste du inte det?: Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ah Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: Men VARFÖR BOR ALLA JAG VILL TRÄFFA I KINA?? Omr bor du i Malta? 20 sep, 2013 22:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Wähä inget Skrivet av Borttagen: Skrivet av Winny Geasley: buhu 20 minus poäng wä Skrivet av Borttagen: Nej varför tror du det -.- bor i Tyskland ofc alltid gjort kommer alltid att göra. Skrivet av Winny Geasley: Visste inte 10 minus poäng för mig :'(Skrivet av Borttagen: Men Stockholm ligger ju i Kina visste du inte det?: Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ah Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: Men VARFÖR BOR ALLA JAG VILL TRÄFFA I KINA?? Omr bor du i Malta? Skrivet av Borttagen: Naw stackarn D: VAD KAN JAG GÖRA FÖR ATT TRÖSTA DIG SWEATHEART? Skrivet av Winny Geasley: buhu 20 minus poäng wä Skrivet av Borttagen: Nej varför tror du det -.- bor i Tyskland ofc alltid gjort kommer alltid att göra. Skrivet av Winny Geasley: Visste inte 10 minus poäng för mig :'(Skrivet av Borttagen: Men Stockholm ligger ju i Kina visste du inte det?: Skrivet av Winny Geasley: Nä Stockholm. omr tycker pling att jag är cool ah Nej men seriöst need träffa er guts seriöst jag vet att ni alla typ bor i Kina men ändååå D: Men VARFÖR BOR ALLA JAG VILL TRÄFFA I KINA?? Omr bor du i Malta? 20 sep, 2013 22:47 |
|
Winny Geasley
Elev |
OOH JA INVITA MIG
#crucioexpulsidinäggtorsk 20 sep, 2013 22:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Winny Geasley & Crucio Expulso [gaylöve]
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen