Hungerspelen (24 stycken)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungerspelen (24 stycken)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Oliver
Oliver såg över på Hanna när kotten stötte till äpplet. Han brydde sig inte, men han märkte att en liten rädsla låg hos henne. Plötsligt kände han sig mycket mäktigare än vad han var eftersom hon kände skräck över att han skulle göra något. Men sedan såg han över på Liam när hon talat. "Jag är träffsäker", sa han med en axelryckning, "Och har jagat lite hemma, men inte så mycket..." 27 maj, 2013 20:54 |
|
Minihäst
Elev |
Jag såg hur nöjd Oliver verkade och hoppades innerligt att jag dödade bättre än honom.
-Jag kan jaga fisk och säl, sa jag och log när jag tänkte på hemma. Jag minns att vi på träningslägrerna brukade använda sälar som pricktavlor. Det var roligt och maten var god. Jag måste sluta tänka på hemma, påminde jag mig själv. another day, another slay 28 maj, 2013 17:58 |
|
Lolly0101
Elev |
Constace
"Jag är som dig Liam , hopplös på att döda djur , Men ska vi inte gå till Ymexhornet och se om inte alla ryggsäkar är tagna , Jag menar då kan vi ju ha alla som vårat förådd . Med någon fälla brevid . Sedan kan vi jaga . människor" sa jag Men min uppmärksamhet riktades mot Liam som såg lite illa till mods ut. "Liam, Är det okej att jag tar ett ord ensam med dig ?" frågar jag 31 maj, 2013 14:59 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Skrivet av Lolly0101: Constace "Jag är som dig Liam , hopplös på att döda djur , Men ska vi inte gå till Ymexhornet och se om inte alla ryggsäkar är tagna , Jag menar då kan vi ju ha alla som vårat förådd . Med någon fälla brevid . Sedan kan vi jaga . människor" sa jag Men min uppmärksamhet riktades mot Liam som såg lite illa till mods ut. "Liam, Är det okej att jag tar ett ord ensam med dig ?" frågar jag ((De är väl redan vid Y-hornet?)) Liam "Ja, visst" svarade jag på Constace fråga. Jag undrade vad det var hon ville prata om, så jag följde med henne.
31 maj, 2013 20:19 |
|
Borttagen
|
[Ja, de är redan vid y-hornet. xD]
31 maj, 2013 23:42 |
|
Lolly0101
Elev |
(Venne int haha xD har varit borta länge ))
Constace ' - Vad är det ?, frågade jag medans mina ögon försökte borra sig in i hans skjäl 1 jun, 2013 06:23 |
|
TildeW
Elev |
Eliin
Knät gjorde fortfarande ont, Fast en jag kunde gå så var jag orolig att jag inte skulle kunna göra det. Jag tittade upp mot himmelen och såg en falskärm. Det var säkert en fallskärms post. Jag tog den och öppnade. Jag tog burken som fans i och en lapp. På lappen stod det: Stryk det över dina sår så blir det bättre. Den det var ifrån var hemligt. Jag tog lite av smörjan och smeta ut det över knät. Smörjan var kall och svalkade mitt sår.
1 jun, 2013 06:28 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Liam
"Vad är vad då?" svarade jag nervöst. Hon stirrade på mig som om jag hade hemligheter. Ja okej, det hade jag ju, men inga som hon borde få veta i alla fall.
1 jun, 2013 09:45 |
|
Lolly0101
Elev |
"Hmm , Låt mig se . Vi står vid ett y-horn . Fullt med vapen , Sådanna som hemma . Vi har alla möjligheter att ta hem det här . Vi har alla möjligheter att döda nu . Vi är tränade för detta . Men istället så står vi bara här ? . Om inte du följer med mig snart så går jag själv " sa jag .
2 jun, 2013 09:50 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Liam
"Du menar att vi ska sticka?" frågade jag förskräckt. "Men de andra kommer att satsa på att döda oss direkt. Jag är ledsen. Förr eller senare kommer jag att sticka, men inte nu." Jag vände mig om och gick. Hade jag gjort rätt val?
2 jun, 2013 17:45 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen