Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
JosefinFini
Elev |
20 jul, 2012 17:30 |
|
Ron lovegod
Elev |
Ron Ron Ron äger!!!!
20 jul, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
Hermione
20 jul, 2012 17:49 |
|
Ron lovegod
Elev |
jag vill inte spela Hermione
20 jul, 2012 17:51 |
|
Borttagen
|
KAKMONSTRET VILL HA ALLA KAKOR!
Nej, men jag kan inte bestämma mig för vem jag helst vill spela. Jag tror att de flesta skulle vara roliga. 20 jul, 2012 17:57 |
|
Ron lovegod
Elev |
Ron
20 jul, 2012 21:07 |
|
FlamingSnitch
Elev |
Jag tror att jag skulle passa rätt bra som Hermione, har det där extremt buskiga håret som hon beskrivs ha i böckerna och är precis lika nördig. Men Luna vore nog roligast att spela, med tanke på att hon verkligen är extremt annorlunda. Och Bellatrix kan jag tänka mig skulle vara otroligt rolig också, jag har en talang för ondskefulla karaktärer... Umbridge skulle nog vara en utmaning och rätt rolig bara därför.
The red in the Rose
20 jul, 2012 21:43 |
|
Ron lovegod
Elev |
Varför inte Ginny då?
20 jul, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Hemione - Gillar stora roller, haha + är själv en liten know-it-all, så det skulle vara roligt.
20 jul, 2012 22:17 |
|
FlamingSnitch
Elev |
För att Ginny inte känns som någon jag skulle vilja spela. Om någon erbjöd mig rollen som Ginny skulle jag ju inte säga nej, men jag tror helt enkelt inte att jag skulle kunna spela henne särskilt bra.
The red in the Rose
20 jul, 2012 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen