Lilly Evans liv
Forum > Fanfiction > Lilly Evans liv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Lizzy.P27: Förlåt att jag inte har varit så aktiv. Jag har bara fastnat lite i livet. Men jag försöker skriva så fort som möjligt. Jag hoppas att det kommer i veckan. stressa inte jag har faktiskt också varit lite fast i livet och förstår hur det känns!
18 mar, 2013 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lizzy.P27: Förlåt att jag inte har varit så aktiv. Jag har bara fastnat lite i livet. Men jag försöker skriva så fort som möjligt. Jag hoppas att det kommer i veckan. Okej. Det är lugnt JA!!! 18 mar, 2013 16:39 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
18 mar, 2013 16:44 |
|
Bree Smith
Elev |
Det är ok
Cinderella Walked on broken glass, Aurora Let a whole lifetime pass, Belle Fell in love with a hideous beast, Jasmine Married a common thief, Snow White Barely escaped a knife, Beacuse LOVE means facing your biggest FEARS 18 mar, 2013 16:47 |
|
Borttagen
|
Det är helt lungt.
Alla fastnar vid livet ibland! Längtar till nästa kapitel 18 mar, 2013 18:38 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Tack att ni förstår! Jag försöker hinna med ett kapitel i morgon men i slutet av veckan måste det vara ett nytt kapitel!!!!!☺
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 18 mar, 2013 20:16 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
Ok ,ta det lugnt och stressa inte bara!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 18 mar, 2013 20:28 |
|
Renesmee.Cullen27
Elev |
Skrivet av chokladgrodan:D: Ok ,ta det lugnt och stressa inte bara! Nae stressa inte! Det gjorde jag med en novell (som jag inte har här på mugglis) den blev jätte dålig
I LOVE IM5
19 mar, 2013 16:43 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Skrivet av Renesmee.Cullen27: Skrivet av chokladgrodan:D: Ok ,ta det lugnt och stressa inte bara! Nae stressa inte! Det gjorde jag med en novell (som jag inte har här på mugglis) den blev jätte dålig Ok!!! Tack för att ni förstår I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 19 mar, 2013 16:52 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Lizzy.P27: Skrivet av Renesmee.Cullen27: Skrivet av chokladgrodan:D: Ok ,ta det lugnt och stressa inte bara! Nae stressa inte! Det gjorde jag med en novell (som jag inte har här på mugglis) den blev jätte dålig Ok!!! Tack för att ni förstår såklart vi förstår
19 mar, 2013 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen