Perfection in a human body - Bellatrix Lestrange (SV)
Forum > Fanfiction > Perfection in a human body - Bellatrix Lestrange (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trezzan
Elev |
Oh so good. Gillar delen när Voldemort säger Saruman för att han var ond hahahahaha. Kul att man ser på Sagan om Ringen just nu också! x)
Gillade den här delen mest, den var lång, lite kortare än vad jag brukar gilla, men ändå lagom och bra. Sista meningen "grovt smällande" jag skulle inte välja ordet grovt, utan helt enkelt bara högt. Gillar att Bellatrix frågade Voldy om han läst Sagan om Ringen också, skulle konversera när hon skulle koncentrera sig XD.
31 dec, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Jättebra kapitlel!
31 dec, 2012 20:42 |
|
MissBellatrix
Elev |
Fabolous! ♥
Hey there. You come here often? 31 dec, 2012 20:54 |
|
Winny Geasley
Elev |
Superbra! Oj, sköt de på Bellatrix
31 dec, 2012 21:05 |
|
BlondaHermione
Elev |
Skrivet av Trezzan: Oh so good. Gillar delen när Voldemort säger Saruman för att han var ond hahahahaha. Kul att man ser på Sagan om Ringen just nu också! x) Gillade den här delen mest, den var lång, lite kortare än vad jag brukar gilla, men ändå lagom och bra. Sista meningen "grovt smällande" jag skulle inte välja ordet grovt, utan helt enkelt bara högt. Gillar att Bellatrix frågade Voldy om han läst Sagan om Ringen också, skulle konversera när hon skulle koncentrera sig XD. Tack för kritiken, once again! Läste förresten fanfictionen du nämnde i din presentation (Polyjuice, dear Harry), den var så otrolig, helt underbar. Förstår att du älskar den! Man känner sig alldeles usel när man läser den.
31 dec, 2012 21:07 |
|
lily, luna
Elev |
31 dec, 2012 21:10 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av BlondaHermione: Skrivet av Trezzan: Oh so good. Gillar delen när Voldemort säger Saruman för att han var ond hahahahaha. Kul att man ser på Sagan om Ringen just nu också! x) Gillade den här delen mest, den var lång, lite kortare än vad jag brukar gilla, men ändå lagom och bra. Sista meningen "grovt smällande" jag skulle inte välja ordet grovt, utan helt enkelt bara högt. Gillar att Bellatrix frågade Voldy om han läst Sagan om Ringen också, skulle konversera när hon skulle koncentrera sig XD. Tack för kritiken, once again! Läste förresten fanfictionen du nämnde i din presentation (Polyjuice, dear Harry), den var så otrolig, helt underbar. Förstår att du älskar den! Man känner sig alldeles usel när man läser den. Usel? xD På vilket sätt menar du nu? :o
31 dec, 2012 21:27 |
|
Elina Potter
Elev |
Superbare!
Go Mugglis! 31 dec, 2012 21:34 |
|
-Patronus-
Elev |
MIssade ganska många kapitel när jag var iväg, men nu har jag läst ikapp igen! Du är jätteduktig på att skriva ♥
1 jan, 2013 01:49 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Super bra!!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 1 jan, 2013 10:43 |
Forum > Fanfiction > Perfection in a human body - Bellatrix Lestrange (SV)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen