Wilma och äventyret!
Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av leumas vän: Det står ju Borttagen så hon tog väl bort sig själv nej, hon finns kvar. 23 feb, 2011 19:31 |
|
Borttagen
|
hej
23 feb, 2011 19:32 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
du är verkligen bra på att skriva ♥ 23 feb, 2011 20:29 |
|
Borttagen
|
det var den där björnen den hade gömt sig bakom dungen.
Wilma tog upp sitt svärd och sparkade på den.Hon slog lite lätt eftersom björnen hade ungar. Nu kollade björnen på Wilma och sprang i mot Wilma. Hon vart livrädd. Men konstigt nog svängde den stora björnen av innan den sprang i mot Wilma med ungarna med sig.Nu var det borta.Wilma sprang till Petrus som ålade sig till sjön efter vatten.Wilma såg vilket jättestort sår han fic -Är du okej Petrus sa hon och la handen om honom,kikktitto var vid sjön redan. -Ja jag dör väl inte men det känns som en kniv. -Okej bra att du inte dör jag skulle inte klara mig utan dig.Både började le. Och Wilma stödje honom med sin arm. Nu var det framme vid sjön,men vad händer där borta 24 feb, 2011 08:21 |
|
Pixie
Elev |
24 feb, 2011 08:36 |
|
EMELESEL
Elev |
jaaa! jättebra!
24 feb, 2011 09:25 |
|
jan
Elev |
Mm jätte bra hur mànga kappitel blir det?
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
24 feb, 2011 09:28 |
|
EMELESEL
Elev |
många! hoppads jag!
24 feb, 2011 09:29 |
|
Borttagen
|
vet inte kanske 20 eller mer vet inte
24 feb, 2011 09:29 |
|
jan
Elev |
Mm okej
En fràgga till när kommer det mer? Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
24 feb, 2011 09:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen