Vi för alltid (L/J) Sv
Forum > Fanfiction > Vi för alltid (L/J) Sv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Skrivet av lily, luna: En grej bara när du skrev ingens perspektiv skrev du ändå från Laurens perspektiv tex jag sprang gråtande ut ur rummet. Blev typ lite fel, [img]http:/ 20 jan, 2013 19:34 |
|
lily, luna
Elev |
Skrivet av Ginny Weasley 01: Skrivet av lily, luna: En grej bara när du skrev ingens perspektiv skrev du ändå från Laurens perspektiv tex jag sprang gråtande ut ur rummet. Blev typ lite fel, Det händer alla ibland även den bästa!
20 jan, 2013 19:35 |
|
Borttagen
|
Herregud vad bra du är!!
20 jan, 2013 19:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Jättebra!
1jag tycker att du ska göra det 2. fan, jag komer aldrig hinna! jag är jättecoolig älska mig plz 20 jan, 2013 20:21 |
|
bullen289
Elev |
Så bra!
21 jan, 2013 20:05 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
jag har fått lite komentarer.. När jag skrev James började gråta, menade jag att han fällde en tår. Bara så ni vet.
[img]http:/ 23 jan, 2013 20:04 |
|
lily, luna
Elev |
23 jan, 2013 20:20 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Jag kommer tyvär inte hinna med ett kapitel den här veckan... Men när det kommer ett kapitel ska det b
va så lååååååååååååååååååångt Förlåt för världens sämsta uppdatering. Kommer intte imorgon pga. Tävling, kom till fyrisfjädern i uppsala där e jag :p http://beliv.blogg.se [img]http:/ 25 jan, 2013 19:20 |
|
lily, luna
Elev |
25 jan, 2013 20:09 |
|
Winny Geasley
Elev |
1. Jag tycker att du ska skriva i jag-form, det blir mer realistiskt då.
2. Att jag är nöjd med mitt utseende, förutom näsan 27 jan, 2013 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen