Sötast i HP?
Forum > Harry Potter > Sötast i HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja just det. har bara sett dh part1 en gång och det var ganska länge sedan så jag kom inte ihåg det 18 sep, 2011 21:21 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av si_tonks: expelliarmus:man ser ju honom på ett kort hemma hos Bathilda, men man ser honom i något minne eller något sånt också, i think... Man ser honom i en "flashback" och i boken om Dumbledore :-) Är osäker på om det var han i fotoalbumet, men jag tror att det var han det också.
18 sep, 2011 21:25 |
|
Borttagen
|
Luna! Både till utseendet och sättet!
19 sep, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Den lilla glimt man ser av Grindewald som ung i filmen... Wow. va, när är han med?? Får man inte se honom i någon "flashback"? Om jag inte minns fel. I DHpt1 iallafall. Ja, det får man. 8D Han spelas av Jamie Campbell Bower, right? (Caius i Twilight owo) 19 sep, 2011 19:02 |
|
Borttagen
|
19 sep, 2011 19:23 |
|
Alicia.
Elev |
Ron tror ja..
19 sep, 2011 19:24 |
|
Borttagen
|
Fred Weasley ♥
19 sep, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
Cedric är så söt
19 sep, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
Voldie..ofc?
19 sep, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Voldie..ofc? Hans näsa är lätt sexigast. ♥ Men vi får inte glömma hans långa, gröna fingrar toppade med mögliga svarta naglar 19 sep, 2011 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen