The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja läsa 12:ans intervjuver snart!
5 aug, 2012 21:33 |
|
Måntass
Elev |
Victoire Weasly, bara en fråga. Har alla deltagare gjort en mall?
för det skulle vara bra om sponsorerna fick sina deltagares namn. Jag menar om det är att står i mallen att Lina (påhittat namns som vi låtsas att jag är sponsrar nu.) är extra bara på Pilbåge och får extra energi av... sushi! då kanske jag vill veta att man ska sponsra Lina med En pilbåge och sushi x<D eller är jag helt ute och cyklar? o.O? ![]()
5 aug, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Kommer vi sponsor få läsa intervjuerna!
__________________________________________ ![]() ![]() http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page 5 aug, 2012 21:59 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja läsa 12:ans intervjuver snart! Skrivet av Måntass: Victoire Weasly, bara en fråga. Har alla deltagare gjort en mall? för det skulle vara bra om sponsorerna fick sina deltagares namn. Jag menar om det är att står i mallen att Lina (påhittat namns som vi låtsas att jag är sponsrar nu.) är extra bara på Pilbåge och får extra energi av... sushi! då kanske jag vill veta att man ska sponsra Lina med En pilbåge och sushi x<D eller är jag helt ute och cyklar? o.O? Skrivet av Borttagen: Kommer vi sponsor få läsa intervjuerna! __________________________________________ ![]() ![]() http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page Alla är inte klara än bara ~MY TUMBLR~ 5 aug, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
^^Okej jag Längtar så mycket bara!!
__________________________________________ ![]() ![]() http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page 5 aug, 2012 22:09 |
|
Måntass
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja läsa 12:ans intervjuver snart! Skrivet av Måntass: Victoire Weasly, bara en fråga. Har alla deltagare gjort en mall? för det skulle vara bra om sponsorerna fick sina deltagares namn. Jag menar om det är att står i mallen att Lina (påhittat namns som vi låtsas att jag är sponsrar nu.) är extra bara på Pilbåge och får extra energi av... sushi! då kanske jag vill veta att man ska sponsra Lina med En pilbåge och sushi x<D eller är jag helt ute och cyklar? o.O? Skrivet av Borttagen: Kommer vi sponsor få läsa intervjuerna! __________________________________________ ![]() ![]() http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page Alla är inte klara än bara va? ![]()
5 aug, 2012 22:10 |
|
Hope Potter
Elev |
^ Alla intervjuer är inte klara
Hon har inte haft tid att göra alla än bara Läs mina ff's! Länkar finns på min profil :D ![]()
5 aug, 2012 22:12 |
|
Victoire Weasly
Elev |
5 aug, 2012 22:16 |
|
saganda
Elev |
Man kan ju tänka sig att det tar lång tid att individuellt intervjua 24 personer som inte alltid är aktiva...
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 5 aug, 2012 22:22 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av saganda: Man kan ju tänka sig att det tar lång tid att individuellt intervjua 24 personer som inte alltid är aktiva... Jao, det tar det... Kan alla som inte fått börja sina PMa mig? ~MY TUMBLR~ 5 aug, 2012 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen