Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
"Parvati Patil"
Elev |
Gryffindor eller Ravenclaw
I’m a bit dark and twisted. 7 mar, 2013 15:01 |
|
Siriusis
Elev |
Alltså, jag har alltid (sen jag först läste hp/såg filmerna) så visste jag att jag var en gryffindor.
Hai 7 mar, 2013 15:05 |
|
Borttagen
|
Slytherin ofc
8 mar, 2013 16:25 |
|
The Daily Prophet
Elev |
Jag tänkte inte på det så mycket innan jag blev vald till Hufflepuff här. Men jag tror att jag ville bli Ravenclaw-elev, eftersom jag passar (och passade) i det elevhemmet.
![]()
8 mar, 2013 17:39 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
Jag har länge velat vara i Slytherin, så det kändes helt rätt. Det är nog också det elevhem som passar mig bäst. Hehe...
Det som passar mig näst bäst är Ravenclaw. Jag skulle nog ha hamnat där om jag fick brevet och kom till Hogwarts. Men jag har aldrig riktigt känt mig hemma där. När jag först började läsa böckerna tyckte jag att Griffyndor var coolast, men jag tyckte aldrig att jag ville börja där. Hufflepuff är helt enkelt inte mitt elevhem, det har jag alltid vetat. Men jag har inget emot alla er Hufflare, för ni är så mysiga hela högen!! Så i slutändan blev det helt enkelt Slytherin. Och jag kommer inte att ändra mig!!
8 mar, 2013 17:39 |
|
Belle
Elev |
Ville alltid vara Slytherin när jag var liten haha.
I'll be flying on my broomstick... 8 mar, 2013 20:22 |
|
Shaana
Elev |
8 mar, 2013 20:28 |
|
Borttagen
|
Grythindor men jag passar inte därm jag är inte modig
8 mar, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
Gryffindor såklart
11 mar, 2013 19:28 |
|
joel dumbledore
Elev |
HUFFLEPUFF SÅKLART!!!!!
Spoiler: Tryck här för att visa! Join the dark side, we have cookies. :D 11 mar, 2013 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen