The Battle of Love
Forum > Fanfiction > The Battle of Love
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lexie
Elev |
† alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 4 aug, 2012 01:30 |
|
Trezzan
Elev |
Jag vet allt ^^ Jag är helt sinnesrubbad också hehe. Känns det som, nu får jag dålig samvete
4 aug, 2012 01:33 |
|
Conflate
Elev |
4 aug, 2012 07:17 |
|
Borttagen
|
Åååå, så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ ♥ *Överdriven unge* ♥
4 aug, 2012 10:25 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 4 aug, 2012 12:22 |
|
Lexie
Elev |
Ni äger!
Chapter Fifteen - Kisses and Lies Darrandes la jag bort pappret som om jag bränt mig på det. Vad som hände efter är okänt. Hur kan ingen veta? Hon låg inte där. Ingen vet vart hon är och ingen har hittat henne på flera år. Hur kunde hon förflytta sig? Och hur kan ingen veta vart hon är och att ingen hittat henne? Hon är ju här på Hogwarts. Jag fattar ingenting. Är helt lost. Pansy såg inte heller ut att fatta någonting. Vi sa ingentingen på jätte länge och när jag väl såg att hon skulle öpnna munnen och säga något öppnas dörren och och stängdes snabbt. "Stör jag?" "Nej. Absolut inte Em." Hon kollade misstänksamt och hennes blick hamnade på pappret. "Vad är det där?" "INGET" skrek Pansy och tog det snabbt och gömde det bakom ryggen. "Är väl ganska van nu att ingen vill hjälpa mig eller visa mig något" sa hon och gick in till badrummet. Jag tycker synd om henne men vi kan inte fråga henne rätt ut heller om hennes förflutna. Men jag vill så gärna veta om henne. Pansy tog pappret och vek det till ett pappersflygplan sen kastade hon det i luften och den försvann till sin föredetta plats. "Ska vi berätta för någon?" viskar hon. "Inte än. Men snart." Hon nickade och kollade ner igen. Jag förstår henne att hon var stum för det är jag med. Vad ska man säga? Egentligen. Jag kollade på klockan och jag såg att det var dags att gå på lektion. Men jag orkade inte. Jag vill bara tänka. Vill försöka komma på sanningen. Emily kom ut igen och gick till sin säng och satte sig. "Har inte ni lektion?" "Jo men orkar inte." "Inte jag heller. Får jag vara kvar med er?" Pansy gav mig en blick men nickade. "Visst" sa hon. Hon log ett brett leénde. "Vad vill ni pra.." sa hon men avbröts av Pansy. "Kan du berätta mer om ditt förflutna?" Emily stelnade till i 2 sekunder men log stelt. "Sure. Vad vill ni veta?" "Vad heter dina föräldrar?" "Tom och Kate" svarade hon väldigt snabbt. Fel. "Har du någonsin varit med om någon olycka?" "Nej det har jag faktiskt inte." Fel "Har du någonsin försvunnit från någonstans?" "Nej det har jag absolut inte, varför frågar du sånt?" sa hon och man såg hur obekväm hon var. "Vet inte, drömde det bara." Emily reste sig upp och gicktill dörren. "Jag måste gå." Hon var borta. Varför ljög hon? Inget stämde in. Eller hon kanske bara inte är redo för att berätta? Emily Swann Hur kan dom veta? Ingen vet något om mig. Och vad var det där för papper dom dolde? Jag får inte väcka mer aningar. Jag kände hur någon tar tag i mig på väg upp för en trappa. Det var någon Ryan från Hufflepuff. "Ja?" Han sa inget utan kysste mig. Hnas läppar var varma och man kunde känna pulsen och blodet pumpa. Ett litet jack och varmt, rött blod skulle komma ut. Tänderna ändrade sig och blev syvassa. Jag backade snabbt. Han log lite självbelåtet. "Stick" skrek jag till honom. Ansiktet drog ihop sig och ögonen ändrades till hemskt. Han blev rädd och sprang så fort han bara kunde. Jag sprang i motsatt håll så jag inte kunde känna lukten av blod. Ta det lugnt Em. Du klarar det här. Du har varit stark i så många år. Nästan över 200 år. Jag måste behärska mig själv från och med nu. Jag får inte skada någon männsika. Ögonen och ansiktet förändrade sig långsamt tillbaka. Tänderna var fortfarande vassa, men inte lika. Hur ska jag klara mig här på Hogwarts egentligen? Vilken jävla dum idé. Men jag måste. Annars blir min mästare sur på mig och kommer köra in en påle i hjärtat på mig. Fast jag kan ju fly och vänta några år till han dött. För en sak vill jag verkligen inte göra. Jag vill inte döda dom jag fått tilllsägelse att döda. Dom personerna har inte gjort mig något alls. Om dom bara visste. Jag kanske kan berätta? Eller inte. Det får framtiden bestämma. Inte nu iallafall. † alway stand tall and stay strong. Min ff The Battle of Love: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=21849 4 aug, 2012 14:13 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Supeh!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 4 aug, 2012 14:43 |
|
Trezzan
Elev |
ASFGHGADASGFSAD MER! :_:
Annars typ cruciatus-förbannar jag dig. SÅ hiiiimla spännande. Och jag tycker om Emily haha, fast det är bara för jag är alltid på de ondas sida
4 aug, 2012 14:51 |
|
Conflate
Elev |
4 aug, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Så jävla bra! ♥
4 aug, 2012 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen