Ännu ett awesome Mugglis games
Forum > Fanfiction > Ännu ett awesome Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goizan
Elev |
Ja, allt är fullt.
Ska nog försöka skriva fortsättning snart. Fast det kan ta ett tag... [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
8 jul, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
ta det lugnt stressa inte, så blir det jättebra
8 jul, 2012 18:08 |
|
Dramione99
Elev |
Ginny Weasley99 - grattis till Master of death.
Goizan, ta den tid du behöver, vi sitter ju inte sirekt i sjön, haha. 8 jul, 2012 18:17 |
|
Borttagen
|
TACK Dramione99
8 jul, 2012 18:18 |
|
Luna Chang
Elev |
Jättebra!!!
Hej 8 jul, 2012 19:10 |
|
ginnyw123
Elev |
8 jul, 2012 20:08 |
|
AlexZz
Elev |
8 jul, 2012 20:21 |
|
Goizan
Elev |
Tonks_xD heter Tonks i berättelsen från och med nu.
Kapitel 1. Tonks hade just gått av scenen och satt nu i ett rum där hon skulle få träffa sin familj inom några minuter. Vad ska jag säg? Att jag älskar dem förmodligen. Men skulle jag kunna säga ett ord sen efteråt. Men vad skulle jag annars säga. Att de ska komma ihåg att sköta om geten? Men är inte det lite konstig. Att sista gången man träffas så säger man att de ska ta hand om en get...? De vet redan att de ska ta hand om geten. Det kommer de sköta galant. Som allt annat. Men vem vet vad som händer efter Hungerspelen. Jag kanske är tillbaka. Nej det kommer jag inte. En flicka från Distrikt tolv komma tillbaka. Det hade aldrig hänt och det skulle förmodligen inte hända i år heller. Men vem vet. Jag vet lite om växter, kanske skulle jag kunna överleva. Fast jag skulle nog inte överleva allt dödandet, och särskilt inte om jag var tvungen att döda någon. Jag skulle inte klarat av att leva då. Åh, varför kom jag med, varför. Varför just en av mina lappar när det fanns så många fler lappar. Kunde hon inte tagit lappen som låg precis bredvid min. Då hade det inte blivit jag. Nä nu får jag skärpa mig, åh! Hur jag än gör så kommer jag aldrig se dem igen, aldrig kommer jag klara mig från Hungerspelen. Jag kommer mista alla dem jag någonsin älskat, och dem kommer mista mig. -TONKS! Tonks mamma kom in rusande och kastade sig över Tonks tätt följd av resten av Tonks familj. Alla kramade om Tonks och det blev en ända stor gruppkram. -Jag älskar er allihopa. sa Tonks snyftande. -Vi vet, vi vet. sa Tonks pappa lugnande. De stod och kramades ett tag till innan Tonks mamma upplöste den. -Tonks du får ha med dig en tur amulett in på arenan. Jag tänkte att du kanske ville ha den här. Hon räckte fram ett vackert pärlhalsband som var gjort till perfektion. -Jag fick den när jag var ung. -Tack, jag kommer ha den på mig. Jag lovar. -Och kom hem med den sen. sa Tonks lillebror. -Jag ska göra mitt bästa, men om jag inte kommer tillbaks så får ni alla sköta om er. Jag älskar er allihopa. Jag menar det. -Tiden är slut! Några fredsväktare kom in och puttade ut Tonks familj. -Glöm inte att l... Resten av vad Tonks lillasyster sa hördes inte. De var ute ur rummet. -Har jag fler besökare? frågade jag fredsväktaren som stod i rummet. -Nej, det här var de ända. -VA?! Men min bästa vän. Han måste komma! -Inga fler besökare. Tonks satte sig ner på en av stolarna och började gråta. Hur kunde han inte komma? Vad tycks? [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
9 jul, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
awzome
9 jul, 2012 12:45 |
|
AlexZz
Elev |
9 jul, 2012 12:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen