Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mitt Mugglis games

Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games

1 2 3 ... 18 19 20 ... 84 85 86
Användare Inlägg
cikki
Elev

Avatar


Jag längtar också...

11 jul, 2012 13:17

Goizan
Elev

Avatar


Du skriver jättebra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi47.tinypic.com%2Fpvwy8.jpg [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)

11 jul, 2012 15:43

isaangel
Elev

Avatar


Elin/cikki, vet du hur bra du skriver?!?! Alltså, du har ju alltid haft så här (--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------) stor fantasi, och i skolan har du haft grymt braiga berättelser! Och förresten; FINNICK♥♥

Kram^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi43.tinypic.com%2Fi4jztv.jpg

11 jul, 2012 18:09

Borttagen

Avatar


Oj, jag var stridslysten!

11 jul, 2012 18:33

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av isaangel:
Elin/cikki, vet du hur bra du skriver?!?! Alltså, du har ju alltid haft så här (--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------) stor fantasi, och i skolan har du haft grymt braiga berättelser! Och förresten; FINNICK♥♥

Kram^^

TAAAACK!!! Man blir så glad av sådana kommentarer!!

Skrivet av Borttagen:
Oj, jag var stridslysten!

Ja... men... så är det nu!

11 jul, 2012 18:36

Borttagen

Avatar


Japp, så är det.

11 jul, 2012 18:38

cikki
Elev

Avatar


Ja.

11 jul, 2012 18:39

isaangel
Elev

Avatar


Skrivet av cikki:
Skrivet av isaangel:
Elin/cikki, vet du hur bra du skriver?!?! Alltså, du har ju alltid haft så här (--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------) stor fantasi, och i skolan har du haft grymt braiga berättelser! Och förresten; FINNICK♥♥

Kram^^

TAAAACK!!! Man blir så glad av sådana kommentarer!!

Skrivet av Borttagen:
Oj, jag var stridslysten!

Ja... men... så är det nu![/quote
^^♥♥ FINNICK♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi43.tinypic.com%2Fi4jztv.jpg

11 jul, 2012 19:23

SabinaPotter
Elev

Avatar


Asså gud vad bra det är!

Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång

11 jul, 2012 20:18

cikki
Elev

Avatar


Tack!

Nu kommer mer!
Jag tycker det blev dåligt... men hoppas ni gillar det!

M.Potter stod på torget i distrikt 9. Snart skulle namnen dras. Namnen på dom som skulle vara med i mugglisspelen.... Han ville inte tänka på det. Det var så hemskt... alltihop. I år hade han tagit ut tesseras. För sig själv. Hans föräldrar hade dött i en olycka när han var tolv. På slåtterdagen. Det var exakt 3 år sedan. Hela hans familj dog. Så nu bodde han själv. Ensam... han lämnade ämnet och tänkte på ingenting istället.
Alexy stod också på torget, men bland fjortonåringarna. Hon bodde också själv. Så hon hade tagit ut tesseras, jagat utanför stängslet, jobbat, gått i skolan, letat mat i de rikast soptunnor. Men hon var ändå ofta hungrig. Hon tänkte att om hon blev lottad, så skulle hon vinna för livet efter. De rika livet, med mat, Hus och... lyx. Men.... Hon ville i alla fall inte vara med. Hon ville inte vara en mördare. Det ville hon inte.
Sove Dove kom ut på scenen. Hon hade ljusgrönt fluffigt hår.
”Damerna först!” Säger hon på sin otroligt tillgjorda huvudstadsdialekt. Stoppar ner handen i flickornas klot. Drar upp en lapp. Och läser.
”Alexy!” Alexy fattar inte först. Sedan stapplar hon nervöst fram till scenen. Hon tittar i publiken. Såklart känner hon ingen. ”Och nu pojkarna!” Hör hon Sove säga. Sedan drar hon lappen.
”M.Potter!” M.Potter går fram till scenen. Han darrar. Detta var inte meningen.
Han tittar också på publiken. Han känner ingen.

11 jul, 2012 20:19

1 2 3 ... 18 19 20 ... 84 85 86

Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games

Du får inte svara på den här tråden.