Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
22 jun, 2012 18:48 |
|
MissWentz
Elev |
22 jun, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
5. Jag vet att utbildningen skulle vara jättelång, men det verkar intressant.
22 jun, 2012 19:36 |
|
LolFeelings
Elev |
22 jun, 2012 19:56 |
|
Patronuslight
Elev |
Dagens fråga 22/6: Vilket av dessa yrken skulle du helst ha? 1: Dödsätare 2: Quidditchspelare 3: Auror 4: Lärare på Hogwarts 5: Botare 6: Trolldomsminister 7: Annat hos ministern 1: Eh.... NEJ! De torterarn och döda folk! 2: Skulle vara roligt, men nej. 3: Det skulle vara häftigt, men det är inte min grej att vara trollkarls polis. 4:Ja, faktis. Det skulle inte vara så dumt! 5:Nej... Måste säkert ha topp betyg för det. 6: Tråkigt..... 7: Tråkigt..... EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 22 jun, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
2. Eller 3. Och kanske 4.
22 jun, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
3. och 4.
Älskar att lära ut (Särskilt om det är i hp vägar^^) Oså gillar jag det här fysiska arbetet man får om man är auror 22 jun, 2012 23:06 |
|
95mas
Elev |
22 jun, 2012 23:45 |
|
Majis
Elev |
Hmm... 3, 4 eller 5... Om jag blir Auror skulle jag nog få träffa Harry för han är typ bossen där nu
Men det jobbet jag helst vill ha är att jobba på "Weasleys Vassa Varor", fast det kan jag inte, jag är ingen Weasley 4:an verkar kul. Lärare på HOGWARTS liksom!!! Coolt! Och det skulle ju vara kul att lära ut saker och ting 5:an är ju en Botare. Jag vet mycket om Mugglar-sjukhus för jag varit på sjukhus så mycket så jag kan ju mycket om botning, fast undrar hur det skulle vara där... Men... Mitt svar blir 3:an Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 23 jun, 2012 12:18 |
|
amanda1104
Elev |
1 eller 4
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 jun, 2012 13:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen