Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
NEEEJ NI ÄR FÖR BrAIGA FÖR ATT DÖ!!! D: ♥♥♥♥♥♥
26 jun, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Awesome !
26 jun, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper duper jätte mega banta bra!!!!!!!!!!!!
26 jun, 2012 19:33 |
|
Haunted
Elev |
26 jun, 2012 19:36 |
|
Borttagen
|
Ja, fast det är ju efter livet också...
Tack ^^ 26 jun, 2012 19:40 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Kvinna, du skriver så underbart, fantastiskt bra, att mitt namn snart kommer att visas på ett av de husen som ligger i Fred's kvarter ♥
26 jun, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Very good!
26 jun, 2012 21:05 |
|
JosefinFini
Elev |
Du skriver verkligen helt supermegafantastisktofattbartjesuschristbra!!!!!!!!!!! Huuuuuur??? ♥
Verkligen superbra! ![]()
26 jun, 2012 22:38 |
|
Lolo1337
Elev |
Åh, du skriver så bra! Jag blir så ledsen, men också lite glad av att läsa den. Det senaste året har varit väldigt jobbigt, med många dödsfall i skolan, men när jag läser din FF bearbetar jag min sorg. Tack för att du skriver så bra, och med så otrolig fantasi. Tack ♥
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 26 jun, 2012 23:06 |
|
Borttagen
|
Alltså GUUUD. Ni skulle bara veta hur mycket era kommentarer betyder för mig. Ni förgyller mina dagar. Jag älskar er ♥
Lolo1337 - Åååh och där började jag gråta. Jag trodde jag hade gråtit ut alla mina tårar när jag läste slutet på Halvblodsprinsen nyss men nej, tydligen inte... Guuud.TAck så sjukt mycket ♥ TACK HÖRRNI! Jag ska skriva NU. ♥ 26 jun, 2012 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen