Catching Mugglis [The Mugglis Games]
Forum > Fanfiction > Catching Mugglis [The Mugglis Games]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
ASM! Jag är inte död ännu!
Superbra skrivet också! 26 maj, 2012 00:04 |
|
Katla
Elev |
mEN FUDGE YOU FANG JAG HATAR DIG D:
JAG HADE JU REDAN FÅTT EN BUNDSFÖRVANT FUDGE YOU FUDGE YOU FUDGE YOU nu ska jag sponsra istället //ugly sobbing// ♏︎ 26 maj, 2012 07:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss Black: Vetni vad? Jag tror jag startar ett eget Mugglis Game. För alla de som alltid dött med en gång. Ni två Lucy och Rose och Sahara Potter ska få vara karriärister och inte dö med en gång. Jag lovar När jag skapat tråden skickar jag ugglor. Om ni vill förstådd? Tack så jätte mycket! Löw ya nu. ♥ Jag är jätte gärna med! :' 26 maj, 2012 09:38 |
|
Borttagen
|
Jag LEVER!
SKITBRA KAP!! 26 maj, 2012 10:24 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag Jag har dött direkt i vart enda spel. Det är fan inte kul längre. :c Jag med 26 maj, 2012 11:11 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Bra skrivet! Gillar speciellt din stil!
26 maj, 2012 11:15 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag Jag har dött direkt i vart enda spel. Det är fan inte kul längre. :c Jag med Ni kan väl vara med i mitt då? Jag skriver upp om det är någon som alltid dör tidigt. Kanske inte hjälper mot slutet, men ni kanske kan bli så gott som immuna mot att dö i de första tre kapitlena. 26 maj, 2012 11:17 |
|
Lucy och Rose
Elev |
26 maj, 2012 11:18 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
26 maj, 2012 11:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lucy och Rose: Alla dödar mig typ direkt D'8 Jag vill inte vara med i fler om jag alltid dör efter ett litet tag D8 avifors lät mig leva ett tag Jag har dött direkt i vart enda spel. Det är fan inte kul längre. :c Jag med Ni kan väl vara med i mitt då? Jag skriver upp om det är någon som alltid dör tidigt. Kanske inte hjälper mot slutet, men ni kanske kan bli så gott som immuna mot att dö i de första tre kapitlena. Ja! Skicka länk. C; 26 maj, 2012 11:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen