Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wingardium Leviosa
Elev |
8 aug, 2012 23:10 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: är det linnessa eller linessa egentligen? jag har bara hört linnessa innan. x) Borde vara Linnessa. ![]() ![]()
9 aug, 2012 13:17 |
|
LolFeelings
Elev |
9 aug, 2012 13:19 |
|
Deathless
Elev |
9 aug, 2012 13:20 |
|
scarhead
Lärare |
9 aug, 2012 13:21 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av LolFeelings: I så fall är Linnessa det jag ser mest fram emot i Nyckeln, ärligt talat. Ja, ellerhur! Spoiler: Tryck här för att visa! ![]() ![]()
9 aug, 2012 13:39
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-10 kl. 09:50
|
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Ingis: Jo, det är jag också riktigt nyfiken på.Skrivet av LolFeelings: I så fall är Linnessa det jag ser mest fram emot i Nyckeln, ärligt talat. Ja, ellerhur! Spoiler: Tryck här för att visa! Satte till en spoiler i ditt inlägg eftersom vissa inte läst Eld än. (jag kanske också borde ha använt spoiler? vet inte)
9 aug, 2012 13:45 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Jag tror att
Spoiler: Tryck här för att visa! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 9 aug, 2012 15:27 |
|
LolFeelings
Elev |
9 aug, 2012 15:28 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 9 aug, 2012 15:29 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen