Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av sötalillaarasara: Jag skrev förut men ni kanske missade. JAG KANSKE KOMMER OMGOMGOMG!!! AWESOME! 19 maj, 2012 21:41 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av sötalillaarasara: Jag skrev förut men ni kanske missade. JAG KANSKE KOMMER OMGOMGOMG!!! Ska jag öva upp min autograf? 19 maj, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
my life is officially over
JAG ÅKER TILL FUCKING GRÄLLSTA RIDCENTER DEN 16 ok det ska bli skitkul meeeen <////3 19 maj, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: my life is officially over JAG ÅKER TILL FUCKING GRÄLLSTA RIDCENTER DEN 16 ok det ska bli skitkul meeeen <////3 NOOOO! INTE TILLÅTET! DU SKA KOMMA! 19 maj, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: my life is officially over JAG ÅKER TILL FUCKING GRÄLLSTA RIDCENTER DEN 16 ok det ska bli skitkul meeeen <////3 NOOOO! INTE TILLÅTET! DU SKA KOMMA! JAG VET VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR excuse me just have to go and cry my eyes out 19 maj, 2012 21:45 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: my life is officially over JAG ÅKER TILL FUCKING GRÄLLSTA RIDCENTER DEN 16 ok det ska bli skitkul meeeen <////3 NOOOO! INTE TILLÅTET! DU SKA KOMMA! JAG VET VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR excuse me just have to go and cry my eyes out SKAPA EN DUBBELGÅNGARE OCH SKICKA DEN TILL GRÄLLSTA 19 maj, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Ginny00: THAT'S A REEEEEALLY GOOD IDEA ACTUALLY
19 maj, 2012 21:47 |
|
si_tonks
Elev |
19 maj, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
DET HAR DU RÄTT I! VI MÅSTE PLANERA NÄR VI SKA TRÄFFAS DEN 15:E OCH SÅNT DÄR OCKSÅ! SKAJP I KVÄLL? (chatt) 19 maj, 2012 21:48 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: DET HAR DU RÄTT I! VI MÅSTE PLANERA NÄR VI SKA TRÄFFAS DEN 15:E OCH SÅNT DÄR OCKSÅ! SKAJP I KVÄLL? (chatt) JADÅ! ![]()
19 maj, 2012 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen