Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Självklart tycker jag om Hermione
14 jul, 2012 15:17 |
|
LucyMalfoy
Elev |
Sådär
Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 14 jul, 2012 15:22 |
|
Borttagen
|
Såklart
14 jul, 2012 17:00 |
|
annawpotter
Elev |
14 jul, 2012 17:14 |
|
SabinaPotter
Elev |
Både gillar och hatar henne, hon är lite väl jobbig och dryg ibland´, men samtidigt grym
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 14 jul, 2012 20:19 |
|
Uggla
Elev |
ju mer jag tänker ju mer ogillar jag henne
14 jul, 2012 23:00 |
|
Magda
Elev |
Hon har aldrig varit min favoritkaraktär *host* för det är Ron *host* men hon är självklart en viktigt karaktär
![]()
14 jul, 2012 23:13 |
|
VattenBlå
Elev |
14 jul, 2012 23:33 |
|
Lurad
Elev |
Jag har gillat henne från början, tycker hon är så unik♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 15 jul, 2012 01:08 |
|
ZachariasSmith
Elev |
Hon är helt okej
15 jul, 2012 01:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen