The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Meeeen please skriiiiiv din mini J.K ROWLING !
27 maj, 2012 20:45 |
|
GinnyForever
Elev |
^ Har du läst någonting på förra sidan?! o_O
27 maj, 2012 23:49 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Jag förstår det du skrev i spoilern, och finns om du behöver mig. Vi här som läser väntar, ta tiden du behöver, vi väntar. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 28 maj, 2012 00:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny.:.Weasley: You take my words!Jag förstår det du skrev i spoilern, och finns om du behöver mig. Vi här som läser väntar, ta tiden du behöver, vi väntar. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Hoppas att det löser sig för dig, Ginny00 28 maj, 2012 15:39 |
|
Ginny00
Elev |
Okej nu loggar jag in jättesent här men jag har varit hos en kompis.
Jag vet inte, men det är typ lite bättre nu. 28 maj, 2012 18:38 |
|
Hermia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Okej nu loggar jag in jättesent här men jag har varit hos en kompis. Jag vet inte, men det är typ lite bättre nu. Det låter bra Självklart blir vi inte besvikna, din ff är toppen men det finns så mycket annat som går före den. Har du det jobbigt och känner att du inte orkar så låt bli ff:n, det gör inget, vi älskar dig ändå ♥ Once a MADling, always a MADling 28 maj, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Låter toppen.Okej nu loggar jag in jättesent här men jag har varit hos en kompis. Jag vet inte, men det är typ lite bättre nu. Vi älskar dig, även om du aldrig skriver mer ♥♥♥ 28 maj, 2012 21:49 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Låter toppen.Okej nu loggar jag in jättesent här men jag har varit hos en kompis. Jag vet inte, men det är typ lite bättre nu. Vi älskar dig, även om du aldrig skriver mer ♥♥♥ Jag gör det, skriver mer - skriver jag inte kommer jag alltid svika mig själv oavsett om ni blir svikna eller inte. So yeah. Kapitlet har blivit några rader längre, men jag har fullt upp i veckan också. Och nu ska vi lämna diskussionen här och ha den i snacktråden för HPLES! 28 maj, 2012 21:52 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Låter toppen.Okej nu loggar jag in jättesent här men jag har varit hos en kompis. Jag vet inte, men det är typ lite bättre nu. Vi älskar dig, även om du aldrig skriver mer ♥♥♥ Jag gör det, skriver mer - skriver jag inte kommer jag alltid svika mig själv oavsett om ni blir svikna eller inte. So yeah. Kapitlet har blivit några rader längre, men jag har fullt upp i veckan också. Och nu ska vi lämna diskussionen här och ha den i snacktråden för HPLES! Omg, du är bara för bäst!! ![]()
29 maj, 2012 07:24 |
|
Borttagen
|
Ginny00 - Det gör ingenting! ♥ Jag väntar, säkert alla andra också. Livet går faktiskt före mugglis!
29 maj, 2012 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen