Lily Potter-Livet bakom bröderna.
Forum > Fanfiction > Lily Potter-Livet bakom bröderna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Började skratta när det stod Gandalf!! Asså han som lärare...
men jättebra kapitel Hej 20 maj, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
Hahahaha, SUPERT!!
20 maj, 2012 12:07 |
|
Lida
Elev |
Jätte bra kapitel
20 maj, 2012 12:51 |
|
Clara Darkin
Elev |
Wiiiiihoooooooo!! *utbrister jubel* Jag har läst i kapp!!
![]()
20 maj, 2012 13:26 |
|
Emma Granger
Elev |
Det ska vara lurigt... Trött tjej <333 20 maj, 2012 13:50 |
|
Clara Darkin
Elev |
20 maj, 2012 13:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Clara Darkin: Det är kuul med luriga saker... det är det faktiskt, jag hänger inte med jag häller, några kapitel efter! Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! skriv in det där uppe om ni vill se den! 21 maj, 2012 18:22 |
|
Emma Granger
Elev |
Hejsan! Ni ska få en present. ETT KAPITEL!
Kapitel 22- Mystiska ljud Jag och Veronica vaknade tidigt morronen därpå. “Vilka lektioner”, frågade jag Veronica vid frukosten. “Först, Försvar mot svartkonster”, sa hon och vi fnittrade. “Kul”, sa jag och vi åt snabbt innan vi skyndade oss till lektionsalen. När vi kom in stog Gandalf I rummet. “Goddag flickor”, sa han utan att vända blicken mot oss. När alla småttingarna från Gryffindor och Ravenclaw kommit började Gandalf bäretta. Om massor av monster som han stött på och behövt kämpa mot. Alla lyssnade intensivt med ivriga öron. Efter lektionen strömmade Veronica och jag med ut med alla andra eleverna. Alla pratade om samma sak. Gandalfs lektion. Trissa, Trissa, Psst, Psssssst. Lät det och jag vände mig om. Det var inget där. Men jag var säker på att jag hörde något. “Är det något Lily?”, frågade Veronica. Jag skakade på huvudet och vi fortsatte gå till nästa lektion. Vad kan det där vara för slags sak som gör sådant ljud? Jag tänkte I så djupa tankar att jag gick in I en väg. “Åhh Lily!!!”, skrek Veronica, hennes skrik skärade genom öronen. “Jag är okej Veronica”, sa jag enkelt och skakade lite. Veronica andades ut. I gick vidare och kom fram till sällskapsrummet. Trött tjej <333 29 maj, 2012 20:25 |
|
Lida
Elev |
Jätte bra
29 maj, 2012 20:58 |
|
amanda1104
Elev |
SUPER
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 29 maj, 2012 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen