Jag saknar - tråden!
Forum > Off Topic > Jag saknar - tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Saknar MoonlightDreams och Flumm ♥
31 jul, 2012 21:07 |
|
Bombarda
Elev |
Dramione99 hahah jag saknar dig även om vi inte träffats
Kärlek till alla! 31 jul, 2012 21:36 |
|
_SanD_
Elev |
Jag saknar LunaLovegood1, HannaPanna (men vi ses imorn, Hanna! DÅ SKA JAG IRRITERA DIG TILLS DU BAJSAR PÅ DIG! MOHAHAHAHA!
31 jul, 2012 21:37 |
|
HannaPanna
Elev |
_SanD_, och du tror inte att jag saknar dig din lilla skitunge??
Fast vi sågs igår så saknar jag dig sjukt mycket vännen ♥ Och så saknar jag LunaLovegood1, Voldy0000, Jemma Potter och sofiemi21 förfärligt mycket oxå ♥ Och så saknar jag MissFniss som inte har varit inne på en evighet känns det som! ♥ Du får ta o logga in nu sötnos ♥
31 jul, 2012 22:24 |
|
Voldy0000
Elev |
Jag saknar min hamster som dog 15 maj 2010...
Hon var mitt första egna husdjur och hon fanns alltid där för mig... Jag saknar henne mest av alla jag saknar! R.I.P. Filifjonkan 2008-2010 Älskad för evigt♥ The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 1 aug, 2012 06:51 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av ginnyw123: Du får väl höra av dig då, Elin!!! Dramione99: Vi får se när jag kommer ner nästa gång igen, det blir nog inte i sommar iallafall... Kanske att jag åker ner till höstlovet 1 aug, 2012 11:14 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av ginnyw123: Du får väl höra av dig då, Elin!!! Dramione99: Vi får se när jag kommer ner nästa gång igen, det blir nog inte i sommar iallafall... Kanske att jag åker ner till höstlovet Jadå, det ska jag göra!
1 aug, 2012 12:02 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
2 aug, 2012 10:40 |
|
LiquidLuck
Elev |
Jag saknar min fina vän som dog för snart fyra månader sen. ♥
; 2 aug, 2012 12:44 |
|
Irah
Elev |
2 aug, 2012 14:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen