Officiell "Vad äter du på?"
Forum > Off Topic > Officiell "Vad äter du på?"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Jag äter på en macka.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 17:51 |
|
mitchan
Lärare |
29 jan, 2011 18:04 |
|
Oskan
Elev |
Ris, lingonsylt och lax!
"May the force be equal to mass times acceleration" 29 jan, 2011 18:07 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av mitchan: Tog lite coco pops ur paketet och sitter och knaprar ♥ ARGGGGGGGGH! Jag vill ha coco pops! D: Åt upp tre paket under två veckor.. så nu har min mor bannat sådant från huset. INKLUSIVE O'BOY - ANY KIND! D: Allt det där lät bara fel i mina öron. O.o Jag äter potatis till lax. Inget annat. Lingonsylt? D: "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 18:09 |
|
jan
Elev |
Mamma gör lasanj mums hahaha !!!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
29 jan, 2011 18:13 |
|
Oskan
Elev |
Skrivet av soratanaka: Alla klagar på mig när jag säger det! ^^Skrivet av mitchan: Tog lite coco pops ur paketet och sitter och knaprar ♥ ARGGGGGGGGH! Jag vill ha coco pops! D: Åt upp tre paket under två veckor.. så nu har min mor bannat sådant från huset. INKLUSIVE O'BOY - ANY KIND! D: Allt det där lät bara fel i mina öron. O.o Jag äter potatis till lax. Inget annat. Lingonsylt? D: Bara älskar lingonsylt och kan äta det till allt "May the force be equal to mass times acceleration" 29 jan, 2011 18:21 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Oskan: Skrivet av soratanaka: Alla klagar på mig när jag säger det! ^^Skrivet av mitchan: Tog lite coco pops ur paketet och sitter och knaprar ♥ ARGGGGGGGGH! Jag vill ha coco pops! D: Åt upp tre paket under två veckor.. så nu har min mor bannat sådant från huset. INKLUSIVE O'BOY - ANY KIND! D: Allt det där lät bara fel i mina öron. O.o Jag äter potatis till lax. Inget annat. Lingonsylt? D: Bara älskar lingonsylt och kan äta det till allt Till allt allt ??? Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
29 jan, 2011 18:23 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Oskan: Skrivet av soratanaka: Alla klagar på mig när jag säger det! ^^Skrivet av mitchan: Tog lite coco pops ur paketet och sitter och knaprar ♥ ARGGGGGGGGH! Jag vill ha coco pops! D: Åt upp tre paket under två veckor.. så nu har min mor bannat sådant från huset. INKLUSIVE O'BOY - ANY KIND! D: Allt det där lät bara fel i mina öron. O.o Jag äter potatis till lax. Inget annat. Lingonsylt? D: Bara älskar lingonsylt och kan äta det till allt Alltså, jag tyckte att man kunde äta choklad till allt under en period.. jag choklad..ade ner makaroner, korv, köttfärs och Merlin vet vad annat. Så jag tror jag kan sympatisera lite.. men ändå, LINGONSYLT?! D: "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 18:25 |
|
jan
Elev |
Skrivet av soratanaka: Skrivet av Oskan: Skrivet av soratanaka: Alla klagar på mig när jag säger det! ^^Skrivet av mitchan: Tog lite coco pops ur paketet och sitter och knaprar ♥ ARGGGGGGGGH! Jag vill ha coco pops! D: Åt upp tre paket under två veckor.. så nu har min mor bannat sådant från huset. INKLUSIVE O'BOY - ANY KIND! D: Allt det där lät bara fel i mina öron. O.o Jag äter potatis till lax. Inget annat. Lingonsylt? D: Bara älskar lingonsylt och kan äta det till allt Alltså, jag tyckte att man kunde äta choklad till allt under en period.. jag choklad..ade ner makaroner, korv, köttfärs och Merlin vet vad annat. Så jag tror jag kan sympatisera lite.. men ändå, LINGONSYLT?! D: Ja men lingon sylt är rätt gott !!!! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
29 jan, 2011 19:23 |
|
soratanaka
Elev |
Till.. till en grötsort, ja, och till någon frukostgrej som min mor brukar göra, men usch nej, inte till något annat - och speciellt inte till lax! D:
.. fast det är ju sant.. har ju inte testat! ;D "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 29 jan, 2011 19:36 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen