vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
prongs
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av prongs: Skrivet av kya: Jag fick... ehm kiss ._. åh, SERRRRIÖÖÖST!! har hela tiden velat ha den!! synd att man inte kan sälja... : HAHA! Ja om det gick skulle jag gärna sälja min ..eh.. böna med kiss smak... till dig! xD haha PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 21 jan, 2012 01:42 |
|
kya
Elev |
Skrivet av prongs: Skrivet av kya: Skrivet av prongs: Skrivet av kya: Jag fick... ehm kiss ._. åh, SERRRRIÖÖÖST!! har hela tiden velat ha den!! synd att man inte kan sälja... : HAHA! Ja om det gick skulle jag gärna sälja min ..eh.. böna med kiss smak... till dig! xD haha a, visst. Nu ska jag skryta för alla jag känner att jag smakat kiss ![]() ![]()
21 jan, 2012 01:45 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av prongs: Skrivet av kya: Skrivet av prongs: Skrivet av kya: Jag fick... ehm kiss ._. åh, SERRRRIÖÖÖST!! har hela tiden velat ha den!! synd att man inte kan sälja... : HAHA! Ja om det gick skulle jag gärna sälja min ..eh.. böna med kiss smak... till dig! xD haha a, visst. Nu ska jag skryta för alla jag känner att jag smakat kiss haha, aa.. alla kommer vilja va din bästis asså åååh, avis jag blir!! PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 21 jan, 2012 02:09 |
|
kya
Elev |
Skrivet av prongs: Skrivet av kya: Skrivet av prongs: Skrivet av kya: Skrivet av prongs: Skrivet av kya: Jag fick... ehm kiss ._. åh, SERRRRIÖÖÖST!! har hela tiden velat ha den!! synd att man inte kan sälja... : HAHA! Ja om det gick skulle jag gärna sälja min ..eh.. böna med kiss smak... till dig! xD haha a, visst. Nu ska jag skryta för alla jag känner att jag smakat kiss haha, aa.. alla kommer vilja va din bästis asså åååh, avis jag blir!! Jag kan lova att dagen kommer då du får smaka kiss :' ![]() ![]()
21 jan, 2012 05:47 |
|
joel9324
Elev |
21 jan, 2012 08:35 |
|
Borttagen
|
Vitpeppar (Gott)
Stearin (Blä) Säl (Blä) Mandarin (Gott) Rostad Marshmallow (Gott) 21 jan, 2012 09:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Sockerdricka (GOTT)
100% tycker om den här smaken! Kaviar (BLÄ) 25% tycker om den här smaken! Palt (BLÄ) 20% tycker om den här smaken! Saltvatten (BLÄ) 13% tycker om den här smaken! Drake (BLÄ) 27% tycker om den här smaken! speech! 21 jan, 2012 10:02 |
|
Fang
Elev |
Daggmask 7% tycker om den här smaken! Apelsinjuice 100% tycker om den här smaken! Persilja 47% tycker om den här smaken! Röd Curry 46% tycker om den här smaken! Våffla GOTT!!! (Fick inte med procenten när jag kopierade) 21 jan, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
Tuschpenna
14% tycker om den här smaken! Pizzakrydda 92% tycker om den här smaken! Glass 100% tycker om den här smaken! Körsbär 88% tycker om den här smaken! Barr (Fick inte med procenten på denna men röstade blä.) 21 jan, 2012 10:35 |
|
Borttagen
|
Ris (Hmm... Ganska gott kanske..?)
84% tycker om den här smaken! Magnum Mandel (MUUUMS!!!) 100% tycker om den här smaken! Dillchips (SMASKEEENS!!! *Slickar på skärmen och vill haaa!*) 85% tycker om den här smaken! Vaniljsås (Mff! Vaniljsås... Ärligt talat så är jag inte jätteförtjust i det.) 93% tycker om den här smaken! Ost (Jahapp. En ostböna. Eller vänta nu... Ostbåge heter det väl...? Nu blev det krångligt här!) 57% tycker om den här smaken! 21 jan, 2012 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen