Hur uttalar du... ?
Forum > Off Topic > Hur uttalar du... ?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GreenNightmare
Elev |
8 apr, 2015 21:06 |
|
Theabeanr1
Elev |
8 apr, 2015 21:12 |
|
Noaidi
Elev |
Tea Bea nummer ett
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 9 apr, 2015 00:04 |
|
matten107
Elev |
9 apr, 2015 08:05 |
|
Borttagen
|
Matten hundrasju
9 apr, 2015 22:00 |
|
matten107
Elev |
9 apr, 2015 22:30 |
|
Aveline
Elev |
Matten etthundraskju. (Jag vet att sju inte stavas så, men det uttals ungefär så)
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 7 maj, 2015 10:09 |
|
Borttagen
|
Avilin
7 maj, 2015 12:41 |
|
Wira
Elev |
Lajtanderuisper
7 maj, 2015 15:12 |
|
Frivolt
Elev |
Viira
7 maj, 2015 15:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen