Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Olivizza: Skrivet av DarkBells: Jag har alltid gillat Luna! Det betyder väl måne på latinska? Men i alla fall, jag har alltid älskat namnet Luna... Precis, Luna betyder måne Hahha, tänkte väl det
24 sep, 2012 23:09 |
|
Borttagen
|
Luna,Molly,Astoria,Nymphadora,Lupin,Remus,Ariana,Albus,Kendra,Aberfort,Dumbeldor
25 sep, 2012 08:10 |
|
Savi
Elev |
25 sep, 2012 08:34 |
|
Borttagen
|
Luna
Bellatrix Ginny Det är mina favoritnamn De är ovanliga, och jag gillar ovanliga namn 25 sep, 2012 10:25 |
|
Borttagen
|
Luna är ett jättefint namn!
![]() 25 sep, 2012 10:32 |
|
Hermione :D
Elev |
Hermione
Luna Bellatrix Narcissa Lucius (fast jag gillar ju inte honom själv) Draco Albus Sirius Nymphadora (JAG skulle vilja kallas för det Severus
25 sep, 2012 10:49 |
|
Borttagen
|
Hogwarts och Gringotts. Det låter så mäktigt!
25 sep, 2012 14:31 |
|
ella potter
Elev |
25 sep, 2012 14:41 |
|
Borttagen
|
Narcissa,typ mitt favoritnamn!
Ariana,så fint! Parvati,ovanligt 25 sep, 2012 16:56 |
|
Borttagen
|
Det finns många fina och mindre fina namn i Harry Potter-serien. Hm.. var ska jag börja.
Luna är ju ett väldigt... gulligt namn, men.. jag gillar det inte riktigt så super mycket. Tycker dock mest om namnen Remus, Fleur, Andromeda inklusive de flesta "Next Generation" namnen är mycket fina. 25 sep, 2012 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen