Vem är er favorit dödsätare ??
Forum > Harry Potter > Vem är er favorit dödsätare ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av DarkBells: True Skrivet av PotterHunger: Bellatrix ofc ♥ This! ^^ Hon är så ondskfull att man gillar henne! ♥ Läs min profil för info... 3 sep, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
Narcissa är min favorit
3 sep, 2012 19:02 |
|
Borttagen
|
BELLATRIX ♥
3 sep, 2012 21:50 |
|
Ginny9
Elev |
Severus, draco och bellatrix
ginny forever:) 4 sep, 2012 07:55 |
|
Borttagen
|
Draco ftw
4 sep, 2012 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen