Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
Forum > Harry Potter > Passar Fred och George i 'långt' hår? (4:an)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej
28 jul, 2012 07:04 |
|
Borttagen
|
NEJ
28 jul, 2012 11:56 |
|
Lurad
Elev |
Jag tycker inte det ,
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 28 jul, 2012 12:39 |
|
Sara.Potter
Elev |
Dem ska ha som i 5:an och det ska Ron med om någon frågar...
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ ![]() ![]()
28 jul, 2012 12:40 |
|
VattenBlå
Elev |
Haha aw, alla hade typ det i fyran xD
Men tja... De passar bäst i kort tycker jag men.. x) Eller jag vet inte O___o
28 jul, 2012 12:42 |
|
inovember
Elev |
28 jul, 2012 13:32 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
de passar bra tycker jag! helt klart♥
28 jul, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
NEJ
28 jul, 2012 18:37 |
|
pardus
Elev |
Nej! Jag tycker att de är sötare i kort!
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 28 jul, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
^^
Tycker jag med 28 jul, 2012 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen