En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
^ Ja, alla här är dina trogna läsare som inte viker från din sida!
Vi väntar tills du skrivit klart hur lång/kort det än tar! ♥ 8 nov, 2011 07:24 |
|
felix felicis
Elev |
8 nov, 2011 07:55 |
|
Borttagen
|
Äntligen... jag sa något vettigt för en gångs skull
8 nov, 2011 17:42 |
|
SzM
Elev |
8 nov, 2011 17:45 |
|
G!nny
Elev |
jag e frivillig om du behöver fler personer
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 9 nov, 2011 21:07 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Behövs alltid. Just nu är det få nya i gryffindor... Skriver upp dig i morgon när jag får tag i datorn med listan.
Det kanske blir ett nytt kap imorgon, om det inte är för stressigt med so-läxan. Fast förmodligen är det det, så då får det bli i helgen. 9 nov, 2011 22:10 |
|
G!nny
Elev |
Okej
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 10 nov, 2011 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: Behövs alltid. Just nu är det få nya i gryffindor... Skriver upp dig i morgon när jag får tag i datorn med listan. Det kanske blir ett nytt kap imorgon, om det inte är för stressigt med so-läxan. Fast förmodligen är det det, så då får det bli i helgen. Kul! (till er båda :] ) 10 nov, 2011 16:27 |
|
G!nny
Elev |
Ja
Thank you J.K Rowling thank tou 4 everything!! I LOVEEE your fantastic books<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 10 nov, 2011 18:06 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Det är lite tajt med tid just nu, och mycket på gång, så det kan bli skumt. Men jag kan försöka.
--------------------------------------- Alice... hade suttit i timtal vid datorn och försökt övertala EbbaSofiaSusanna att åtminstone prata med Kevin Remin, men utan framgång. Det kändes hopplöst. Det verkade som om hon aldrig skulle komma över det. Men det kanske berodde på vem som pratade. Det kanske var värt ett försök att fråga någon annan om hjälp. EbbaSofiaSusanna verkade ju trots allt tycka att det var mest Alice... som hade gjort fel. Så Alice... skickade en mugglepost till sin vän Grå Damen. Hej! Jag vet att det här inte angår dig över huvud taget, och att jag egentligen inte borde be dig om hjälp. Men jag vet inte vad jag ska göra. Det gäller en grej som hände på senaste mugglisträffen. Du kanske var där? En kille som kallar sig för Kevin Remin blandade ihop mig med sin flickvän, och nu vägrar hon prata med honom. Det känns som att allt är mitt fel, och hon vill inte lyssna på mig. Skulle inte du kunna hjälpa mig, och försöka prata med henne? //Alice... Alice... visste att det egentligen var fel att dra in någon annan i det här, men vad skulle hon ha gjort? Hon kunde inte klara av det här själv. Mera? 11 nov, 2011 13:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen