Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1896 1897 1898 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Spoiler:
Tryck här för att visa!Det är svårt att ha blicken mot horisonten när man går genom helvetet, they say.
Skulle behöva en ännu längre "semester" än vad jag har fått senaste veckorna.




Spoiler:
Tryck här för att visa!Du..
..Hur är det?

23 jun, 2016 19:37

themarauder
Lärare

Avatar


Min insida gör så ont.

=) - just like themarauder

24 jun, 2016 18:55

Borttagen

Avatar


Är med föräldrar + ena syster. Får seriöst inte en syl i vädret! Och så tråkiga samtals ämnen, detaljer om lån! Åh jag blir galen.

24 jun, 2016 20:19

Obliviate_
Elev

Avatar


o nu känns allt tungt igen.

what's up med upp o ner humöret?

24 jun, 2016 21:43

Meowsy
Elev

Avatar


En av mina närmaste vänner (var min enda) hör av sig sex månader senare med ett 'hjälp mig' SMS efter att ha sagt att han inte ville ha med mig att göra.

När jag frågade varför, svarade han aldrig mig.

När jag svarade honom och sa att jag inte kunde hjälpa honom, så blev han ganska ledsen.

Förstå mig inte fel nu, jag vill verkligen hjälpa honom. Men på andra sidan har jag all rätt att inte göra det. Jag är inte ett objekt som man kan använda tills man tröttnar och sedan bara slänga bort. Det funkar inte så. Vill du att jag ska stanna kvar i ditt liv får du väl bevisa att du förtjänar att vara kvar i mitt liv först.

But then again, så finns det inget att bevisa.. cause hun, I cut you out of my life a long time ago

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fsteemitimages.com%2FDQmYET4dypRUbXrKkmbDSc8Kgf3VUEt9YoCNNjUs5s5wA1R%2FDULCES.gif

25 jun, 2016 23:20

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Meowsy:
En av mina närmaste vänner (var min enda) hör av sig sex månader senare med ett 'hjälp mig' SMS efter att ha sagt att han inte ville ha med mig att göra.

När jag frågade varför, svarade han aldrig mig.

När jag svarade honom och sa att jag inte kunde hjälpa honom, så blev han ganska ledsen.

Förstå mig inte fel nu, jag vill verkligen hjälpa honom. Men på andra sidan har jag all rätt att inte göra det. Jag är inte ett objekt som man kan använda tills man tröttnar och sedan bara slänga bort. Det funkar inte så. Vill du att jag ska stanna kvar i ditt liv får du väl bevisa att du förtjänar att vara kvar i mitt liv först.

But then again, så finns det inget att bevisa.. cause hun, I cut you out of my life a long time ago



Stand your ground.

25 jun, 2016 23:25

potterflicka
Elev

Avatar


Har börjat må jättedåligt över mina lår. Har svårt att hitta jeans som passar bra, och skäms över att gå omkring i shorts då jag tycker att mina lår ser väldigt stora ut i förhållande till resten av min kropp.

26 jun, 2016 18:18

kid
Elev

Avatar


orkar!!!! inte!!! mer!!!!!1!1!1!

27 jun, 2016 01:05

Holytail
Elev

Avatar


Skrivet av kid:
orkar!!!! inte!!! mer!!!!!1!1!1!

*kram*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F99%2F30%2F53%2F993053600bbc0f6b4e1a19e3459ca0b9.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F40b89217530f2db59d2c40e9dfae3683%2Ftumblr_inline_o5qjmhWYTT1rmm4e0_500.gif

27 jun, 2016 01:50

Frivolt
Elev

Avatar


Vill inte gå på konsert ikväll. ..... vill inte! Men vill inte stanna här heller!

Tur vi åker hem imorn. ...efter Liseberg där jag kommer behöva åka själv i varje karusell. .......


Så jävla tråkigt! Är inte ens peppad för fem öre.....

27 jun, 2016 12:55

1 2 3 ... 1896 1897 1898 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.