Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! 23 jun, 2016 19:37 |
|
themarauder
Lärare |
24 jun, 2016 18:55 |
|
Borttagen
|
Är med föräldrar + ena syster. Får seriöst inte en syl i vädret! Och så tråkiga samtals ämnen, detaljer om lån! Åh jag blir galen.
24 jun, 2016 20:19 |
|
Obliviate_
Elev |
o nu känns allt tungt igen.
what's up med upp o ner humöret? 24 jun, 2016 21:43 |
|
Meowsy
Elev |
En av mina närmaste vänner (var min enda) hör av sig sex månader senare med ett 'hjälp mig' SMS efter att ha sagt att han inte ville ha med mig att göra.
När jag frågade varför, svarade han aldrig mig. När jag svarade honom och sa att jag inte kunde hjälpa honom, så blev han ganska ledsen. Förstå mig inte fel nu, jag vill verkligen hjälpa honom. Men på andra sidan har jag all rätt att inte göra det. Jag är inte ett objekt som man kan använda tills man tröttnar och sedan bara slänga bort. Det funkar inte så. Vill du att jag ska stanna kvar i ditt liv får du väl bevisa att du förtjänar att vara kvar i mitt liv först. But then again, så finns det inget att bevisa.. cause hun, I cut you out of my life a long time ago
25 jun, 2016 23:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Meowsy: En av mina närmaste vänner (var min enda) hör av sig sex månader senare med ett 'hjälp mig' SMS efter att ha sagt att han inte ville ha med mig att göra. När jag frågade varför, svarade han aldrig mig. När jag svarade honom och sa att jag inte kunde hjälpa honom, så blev han ganska ledsen. Förstå mig inte fel nu, jag vill verkligen hjälpa honom. Men på andra sidan har jag all rätt att inte göra det. Jag är inte ett objekt som man kan använda tills man tröttnar och sedan bara slänga bort. Det funkar inte så. Vill du att jag ska stanna kvar i ditt liv får du väl bevisa att du förtjänar att vara kvar i mitt liv först. But then again, så finns det inget att bevisa.. cause hun, I cut you out of my life a long time ago Stand your ground. ♥ 25 jun, 2016 23:25 |
|
potterflicka
Elev |
Har börjat må jättedåligt över mina lår. Har svårt att hitta jeans som passar bra, och skäms över att gå omkring i shorts då jag tycker att mina lår ser väldigt stora ut i förhållande till resten av min kropp.
26 jun, 2016 18:18 |
|
kid
Elev |
orkar!!!! inte!!! mer!!!!!1!1!1!
27 jun, 2016 01:05 |
|
Holytail
Elev |
27 jun, 2016 01:50 |
|
Frivolt
Elev |
Vill inte gå på konsert ikväll. ..... vill inte! Men vill inte stanna här heller!
Tur vi åker hem imorn. ...efter Liseberg där jag kommer behöva åka själv i varje karusell. ....... Så jävla tråkigt! Är inte ens peppad för fem öre..... 27 jun, 2016 12:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen