Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magic Dragon
Elev |
17 jun, 2016 17:46 |
|
Borttagen
|
Var hos min terapeut i Karlskrona idag. Tog tåget dit.
När jag gick ut från avdelningen drog jag upp min svarta scarf över ansiktet (som jag typ alltid gör när jag är bland folk) och jag hamnade strax bakom en tjej som också var klar med sitt. Jag skulle till tågstationen, och det skulle tydligen hon också. Är väl kanske 10 minuters promenad från sjukhuset till tågstationen och jag var en bit bakom henne, hela tiden. Det var liksom ingenting jag tänkte på.. ..Förrän jag märker hur hon börjar snegla bak över axeln och andas väldigt intensivt, samt tar upp sin telefon, ringer någon och jag hör orden "snälla prata med mig, jag är så rädd! Det är en potentiell våldtäktsman som följer efter mig.." Jag visste fan inte vad jag skulle göra. Det kändes så hemskt. Så jag bara "alltså, du, jag ska verkligen bara till tåget för det går snart." ..Vilket hon ignorerar, och säger "nu försöker han prata med mig också mamma!" med sprickande röst. Så jag stannade och väntade tills hon hade gått långt utom synhåll innan jag började gå igen. Missade tåget. Fick vänta två timmar på nästa. Jag gick liksom inte tätt bakom henne. Det var några meter. Jag känner mig fruktansvärd och kriminell som skrämde henne så. Fy fan vad hemskt. 17 jun, 2016 19:38 |
|
Atira
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var hos min terapeut i Karlskrona idag. Tog tåget dit. När jag gick ut från avdelningen drog jag upp min svarta scarf över ansiktet (som jag typ alltid gör när jag är bland folk) och jag hamnade strax bakom en tjej som också var klar med sitt. Jag skulle till tågstationen, och det skulle tydligen hon också. Är väl kanske 10 minuters promenad från sjukhuset till tågstationen och jag var en bit bakom henne, hela tiden. Det var liksom ingenting jag tänkte på.. ..Förrän jag märker hur hon börjar snegla bak över axeln och andas väldigt intensivt, samt tar upp sin telefon, ringer någon och jag hör orden "snälla prata med mig, jag är så rädd! Det är en potentiell våldtäktsman som följer efter mig.." Jag visste fan inte vad jag skulle göra. Det kändes så hemskt. Så jag bara "alltså, du, jag ska verkligen bara till tåget för det går snart." ..Vilket hon ignorerar, och säger "nu försöker han prata med mig också mamma!" med sprickande röst. Så jag stannade och väntade tills hon hade gått långt utom synhåll innan jag började gå igen. Missade tåget. Fick vänta två timmar på nästa. Jag gick liksom inte tätt bakom henne. Det var några meter. Jag känner mig fruktansvärd och kriminell som skrämde henne så. Fy fan vad hemskt. Shit. Alltså du gjorde rätt i som stannade. Det är väl det enda en kille borde göra i en sån situation.. Men trist att du missade tåget. Spoiler: Tryck här för att visa! 17 jun, 2016 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magic Dragon: tack ♥3Skrivet av Borttagen: Spoiler: Tryck här för att visa! Finns här om du vill prata♥ 17 jun, 2016 20:22 |
|
OboyPonnyn
Elev |
Ska på ridläger i sommar, och var på samma förra året. Då önskade jag såklart min sköthäst, men några dagar innan lägrets början fick jag veta att Rikki (min sköthäst) hade kolik. Det fanns ändå en liten gnista hopp att klamra sig fast vid, att han skulle bli bra innan. Men det blev bara värre. Den 21 juni 2015 somnade han in. Av grovtarmsinflammation.
Nu, i år har jag en annan sköthäst, Armani. Såklart vill jag ha honom..den 12 juni (för en vecka sedan) sa en ridlärare till mig; -Nu får du krama om Armani ordentligt för imorgon åker han till en ridledarutbildning med en blivande ridlärare. -Hur länge blir han borta, frågade jag. -Två veckor, sa hon. Alltså får jag honom inte detta året heller...Och ser dessutom på instagram och Facebook att alla andra fått sina favoriter så det känns extra tungt. Förra året ringde dessutom ridskolechefen och frågade om jag ville ha Oboy eller Kloker på ridlägret. Hon hade tänkt att jag skulle få rida Rikki... Känns så jobbigt allting nu infires mann
17 jun, 2016 20:33 |
|
Oliviii
Elev |
Jag önskar så att jag vore extrovert.... Eller iallafall inte så jävla blyg hela tiden.. AHHHHHHHH jag står inte ut med mig själv längre
JAG HATAR ATT JAG ÄR SÅ BLYG!!! JAG HATAR ATT JAG INTE KAN ÅKA TILL STÄLLEN MED FOLK JAG INTE KÄNNER OCH BARA PRATA MED FOLK DET ÄR ALLTID SÅ JÄVLA LÄTT FÖR ALLA ANDRA ATT LÄRA KÄNNA NYA PERSONER!! För mig tar det ett halvår av stela konversationer och gruppsamtal för att jag ska lära känna någon, pch då är det genom en annan kompis...... Jag hatar mig själv 18 jun, 2016 21:35 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 18 jun, 2016 22:00 |
|
Borttagen
|
jag är så ledsen. jag är så rädd.
21 jun, 2016 23:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Atira: Skrivet av Borttagen: Var hos min terapeut i Karlskrona idag. Tog tåget dit. När jag gick ut från avdelningen drog jag upp min svarta scarf över ansiktet (som jag typ alltid gör när jag är bland folk) och jag hamnade strax bakom en tjej som också var klar med sitt. Jag skulle till tågstationen, och det skulle tydligen hon också. Är väl kanske 10 minuters promenad från sjukhuset till tågstationen och jag var en bit bakom henne, hela tiden. Det var liksom ingenting jag tänkte på.. ..Förrän jag märker hur hon börjar snegla bak över axeln och andas väldigt intensivt, samt tar upp sin telefon, ringer någon och jag hör orden "snälla prata med mig, jag är så rädd! Det är en potentiell våldtäktsman som följer efter mig.." Jag visste fan inte vad jag skulle göra. Det kändes så hemskt. Så jag bara "alltså, du, jag ska verkligen bara till tåget för det går snart." ..Vilket hon ignorerar, och säger "nu försöker han prata med mig också mamma!" med sprickande röst. Så jag stannade och väntade tills hon hade gått långt utom synhåll innan jag började gå igen. Missade tåget. Fick vänta två timmar på nästa. Jag gick liksom inte tätt bakom henne. Det var några meter. Jag känner mig fruktansvärd och kriminell som skrämde henne så. Fy fan vad hemskt. Shit. Alltså du gjorde rätt i som stannade. Det är väl det enda en kille borde göra i en sån situation.. Men trist att du missade tåget. Spoiler: Tryck här för att visa! Ja.. Det enda andra alternativet hade ju varit att snabbt som fan ha sprungit förbi henne så att jag hamnat framför, men under de sekunderna hade jag väl hunnit skrämma sönder henne helt och hållet, stackarn.. Men jo.. Att ha passerat som man var något jag levde åtminstone lite på, även om det tråkigt nog innebar att jag föreföll en potentiell förbrytare under några minuter.. - - - - - - Wretch - Talk to me? 23 jun, 2016 07:46 |
|
Amaanda
Elev |
jag är så glad så glad att jag inte vet vart jag ska ta vägen och jag måste bara få skriva ner det någonstans:
Spoiler: Tryck här för att visa!
23 jun, 2016 18:54 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen