Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 1894 1895 1896 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Ginny00
Elev

Avatar


hahahahahhahahahhahahahhaahahahahahhaha.
ha.

i hate myself.

13 jun, 2016 21:53

Magic Dragon
Elev

Avatar


Tycker inte riktigt om när jag börjar tänka för jag grubblar så mycket på saker och ting. känner just nu att jag bara vill bort härifrån vet bara inte vart kanske bara flyga iväg någonstans och stanna där tills det blir bättre....

Now i am so confused

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

14 jun, 2016 19:36

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!mår du bra?

you tell me. mår jag bra?

15 jun, 2016 15:42

Borttagen

Avatar


Jag är så trött på att bli lurad av melankoli som klär ut sig till fröjd, för att senare slita av sig masken och skratta mig rakt upp i ansiktet.

15 jun, 2016 18:39

Obliviate_
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Jag är så trött på att bli lurad av melankoli som klär ut sig till fröjd, för att senare slita av sig masken och skratta mig rakt upp i ansiktet.


Njut av dom bra stunderna du har, dom är inte falska bara för att man är deprimerad i övrigt. Man behöver dom med för o orka.

15 jun, 2016 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Jag är så trött på att bli lurad av melankoli som klär ut sig till fröjd, för att senare slita av sig masken och skratta mig rakt upp i ansiktet.


Njut av dom bra stunderna du har, dom är inte falska bara för att man är deprimerad i övrigt. Man behöver dom med för o orka.



Thanks. I really needed that..

15 jun, 2016 23:13

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!jag har sommarlov
???
det här skolåret har gått jättefort och det har verkligen varit ett av de bästa åren
men nu är det slut och jag är inte ens glad över att få sommarlov för det betyder att i princip hälften av mina vänner har gått ut nian och att jag inte kommer att träffa dem igen eller i alla fall inte varenda dag vilket jag har gjort det senaste året och jag kommer att sakna dem jättemycket
jag kommer inte att sitta i korridoren på morgonen med c.r och ebba och alla andra innan skolan börjar och jag kommer inte att bli skrämd av rasmus varenda gång jag sitter bredvid eller går förbi honom och jag kommer inte att krama amanda varje gång jag ser henne
jag hann inte ens säga hejdå till alla jag hatar allt

16 jun, 2016 14:21

Angelinaa
Elev

Avatar


Facebooks smiley uppdatering är i grunden hemsk, men älskar hur livlös " " smileyn har så döda ögon, den har verkligen vibben "jag försöker vara trevlig, men du är så dryg och hatar dig verkligen". Jag visste verkligen inte hur mycket jag behövde den förrän nu ^^

16 jun, 2016 20:04

Magic Dragon
Elev

Avatar


Mycket nöjd

I går han jag så otroligt mycket saker. Jag brukar inte rensa mina bilder från min Iphone men idag gjorde jag det. yaaa
det kändes mycket bra tog bort hela 800 bilder är bara så himla nöjd med mig själv just nu

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette4.wikia.nocookie.net%2Fharrypotter%2Fimages%2Fb%2Fb8%2FBlind_dragon.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20140814040525

17 jun, 2016 15:53

Borttagen

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!jag fick precis mina betyg och allting var så dåligt jag har fortfarande ett jävla b i femtioelva ämnen och jag har inte höjt musiken fast min lärare sa att jag skulle göra det och jag har inte fått tillbaka mitt a i spanska och jag har fortfarande d i hemkunskap och idrott och jag h a t a r a l l t jag vill bara lägga mig och gråta och aldrig gå tillbaka till skolan för att jag gör blir dåligt och det går bättre för alla andra

17 jun, 2016 16:53

1 2 3 ... 1894 1895 1896 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.