Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
hahahahahhahahahhahahahhaahahahahahhaha.
ha. i hate myself. 13 jun, 2016 21:53 |
|
Magic Dragon
Elev |
Tycker inte riktigt om när jag börjar tänka för jag grubblar så mycket på saker och ting. känner just nu att jag bara vill bort härifrån vet bara inte vart kanske bara flyga iväg någonstans och stanna där tills det blir bättre....
Now i am so confused
14 jun, 2016 19:36 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 15 jun, 2016 15:42 |
|
Borttagen
|
Jag är så trött på att bli lurad av melankoli som klär ut sig till fröjd, för att senare slita av sig masken och skratta mig rakt upp i ansiktet.
15 jun, 2016 18:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är så trött på att bli lurad av melankoli som klär ut sig till fröjd, för att senare slita av sig masken och skratta mig rakt upp i ansiktet. Njut av dom bra stunderna du har, dom är inte falska bara för att man är deprimerad i övrigt. Man behöver dom med för o orka. 15 jun, 2016 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag är så trött på att bli lurad av melankoli som klär ut sig till fröjd, för att senare slita av sig masken och skratta mig rakt upp i ansiktet. Njut av dom bra stunderna du har, dom är inte falska bara för att man är deprimerad i övrigt. Man behöver dom med för o orka. Thanks. I really needed that.. 15 jun, 2016 23:13 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 16 jun, 2016 14:21 |
|
Angelinaa
Elev |
Facebooks smiley uppdatering är i grunden hemsk, men älskar hur livlös "
16 jun, 2016 20:04 |
|
Magic Dragon
Elev |
Mycket nöjd
I går han jag så otroligt mycket saker. Jag brukar inte rensa mina bilder från min Iphone men idag gjorde jag det. yaaa det kändes mycket bra tog bort hela 800 bilder är bara så himla nöjd med mig själv just nu
17 jun, 2016 15:53 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 jun, 2016 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen