@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
Kim Potter Åh vad du är gullig!
GOD JUL KÄRA KIM, EN AV MINA ALLRA BÄSTASTE VÄNNER! ![]()
24 dec, 2014 11:38 |
|
Borttagen
|
GOD JUL c: Själv sitter jag vid datorn med mina nya tofflor och stickade tröja och ska snart se på film ^-^
GOOOD JUL I ALLA FALL. 24 dec, 2014 11:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: vad myyysigt! Vill också ha massa myskläder :c GOD JUL c: Själv sitter jag vid datorn med mina nya tofflor och stickade tröja och ska snart se på film ^-^ GOOOD JUL I ALLA FALL. 24 dec, 2014 11:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vad myyysigt! Vill också ha massa myskläder :c GOD JUL c: Själv sitter jag vid datorn med mina nya tofflor och stickade tröja och ska snart se på film ^-^ GOOOD JUL I ALLA FALL. Jag veeeeet! Har du inga? :cc 24 dec, 2014 11:50 |
|
Anne Potter
Elev |
24 dec, 2014 11:59 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Ladda ner Vine och sök "Princess Lauren". HON ÄR BÄST Varför är hon bäst? ^^ Btw, julskype?
24 dec, 2014 12:23 |
|
Borttagen
|
God jul på er allihopa!
24 dec, 2014 12:23 |
|
Siriusis
Elev |
24 dec, 2014 12:25 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Anne Potter: Ladda ner Vine och sök "Princess Lauren". HON ÄR BÄST Varför är hon bäst? ^^ Btw, julskype? Hon är suuuuuperrolig! Och ja, gärna! ![]()
24 dec, 2014 12:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: assååå .. Det mysigaste jag har är det som jag har på mig nu och det är en sån här:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: vad myyysigt! Vill också ha massa myskläder :c GOD JUL c: Själv sitter jag vid datorn med mina nya tofflor och stickade tröja och ska snart se på film ^-^ GOOOD JUL I ALLA FALL. Jag veeeeet! Har du inga? :cc ![]() XD 24 dec, 2014 12:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen