@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
GOD JUUUUL mugglissss!
24 dec, 2014 10:17 |
|
Atira
Elev |
God Jul mugglis!
Fick mer än en julklapp, det hade jag inte väntat mig! Tack ni som tänkte lite på mig i år. ^^ ♥ 24 dec, 2014 10:27
Detta inlägg ändrades senast 2014-12-24 kl. 11:21
|
|
Borttagen
|
GOD JUL MUGGLIS ♥♥♥
24 dec, 2014 10:28 |
|
Ella01
Elev |
God jul Mugglis! Tack för julklappen ThePrettyGirl och varsågod
✩✩✩ 24 dec, 2014 10:30 |
|
Borttagen
|
harry potterr& Atira God jul♥
Haha ja, hade också typ bara förväntat mig en julklapp eller något :o ♥ 24 dec, 2014 10:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
trodde inte jag skulle få några julklappar här, tack så mycket alla som skickade klappar till mig :3 ♥
speech! 24 dec, 2014 10:38 |
|
Borttagen
|
Varsågod♥♥
Spoiler: Tryck här för att visa! 24 dec, 2014 10:45 |
|
Borttagen
|
Tack för halsdukarna kära mugglisar ;o 24 dec, 2014 11:02 |
|
Chaemy
Elev |
24 dec, 2014 11:06 |
|
Kim Potter
Elev |
Jag vill skriva ett stort tack kort till alla som skickade en julklapp till mig och fick mig att le ♥
Alla fina kort, brev, kramar, önskningar, och t.om ett drakägg! xD ♥ Det har verkligen gjort min dag. Tack så sjuuukt mycket, Fellrendión, Trädkatten, alla anonyma paketsändare Och jag hoppas att alla som fått ett paket av mig att ni inte blev besvikna, och jag ska försöka ge paket till dig som skickat till mig Det var någon som skrev en "gåta" till mig i brevet, men jag är ingen vidare på gåtor - men du som gillar unicorns, vem är du? xD Iaf, TACK! Ni gjorde min jul lite bättre, även om det är bara presenter gjorda av pixlar så har ni lagt nera hjärtan och skickat dem till mig, vilket gör mig helt galen glad! TAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK. c: Jag just nu -------> xD
24 dec, 2014 11:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen