@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Balder
Elev |
GOD JUL ALLA UNDERBARA MUGGLISAR OCH TACK FÖR DE ÅTTA PAKET SOM JAG FICK!!!
![]() 24 dec, 2014 09:07 |
|
Zendaya
Elev |
Märker av att inaktivitet leder till att folk glömmer att jag finns. Nja, jag har inte direkt haft kontakt med så många olika mugglisar detta år så jag får vara nöjd med det jag fick!! Tack så mycket, jag uppskattar det jag fick VÄLDIGT MYCKET.
Om någon av er ser detta inlägg, så vill jag tacka igen. ♥ God jul allihopa! 24 dec, 2014 09:18 |
|
Drake
Elev |
Salem, tack så mycket själv, det var väldigt fint!
24 dec, 2014 09:28 |
|
Ithrenniel
Elev |
God jul!!!
Blev så glad av de paket jag fått skickade till mig. Så alla som känner sig skyldiga, tack för er julklapp! ♥ ![]()
24 dec, 2014 09:52 |
|
Borttagen
|
Okej... eftersom att jag inte vet hur man skickar ugglor till flera personer samtidigt, så tar jag det här i en tråd där man får skriva allt möjligt i istället:
Tack Kintsugi♥♥♥♥♥ TackIsabelle Granger♥♥♥♥♥ Tack Ella01♥♥♥♥♥ Tack Hermione_10♥♥♥♥♥ Tack ingetledigt♥♥♥♥♥ Tack InspiredPsycho♥♥♥♥♥ Tack Evreka♥♥♥♥♥ Tack Alvenia♥♥♥♥♥ Tack Wendis Weasley ♥♥♥♥♥ Och tack till dig som skickade en julklapp anonymt♥♥♥♥♥ Synd att jag inte vet vem du är:c Gah, du gör mig nyfiken jue :3 Men alla ni är underbara, fina, roliga, snälla, speciella, awesome, omtänksamma och jag vet inte allt! Jag tycker om er jättemycket i alla fall♥♥♥ Ni fick mig att le jättestort leende när jag läste era kort (bara ett "god jul" betyder jättemycket ska ni veta) och öppnade alla julklappar♥ Jag ville bara säga det, men också att ni gjorde min jul allmänt sätt tusen gånger bättre än vanligt♥ Sen vill jag också säga förlåt för att jag har varit så snål och gett så lite till er, de flesta av er har jag inte gett någonting alls! Nästa år ska ni få mycket saker av mig, I prommise you!♥♥♥ Yeah, I love u♥ Ha en riktigt bra och underbar jul♥ Och god jul till er andra Mugglisar också♥♥♥ Mugglis is a wonderful place:3 24 dec, 2014 10:05
Detta inlägg ändrades senast 2014-12-24 kl. 10:08
|
|
Borttagen
|
jag hatar verkligen julgröt. fyfan.
24 dec, 2014 10:08 |
|
Borttagen
|
ThePrettyGirl
Well, god jul! Vad glad jag blir att du blev glad! _______ Jag vill att den anonyma personen som skickade så många Luciuskort ska komma fram! (De kom med Bellatrix & Voldemort) Vill tacka dig sjuuuuukt mycket! :' 24 dec, 2014 10:09 |
|
Wingardium Levioosa
Elev |
24 dec, 2014 10:13 |
|
Fellrendión
Elev |
24 dec, 2014 10:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ♥♥♥ThePrettyGirl Well, god jul! Vad glad jag blir att du blev glad! _______ Jag vill att den anonyma personen som skickade så många Luciuskort ska komma fram! (De kom med Bellatrix & Voldemort) Vill tacka dig sjuuuuukt mycket! :' Ja, eller hur! Fick typ 1 Harrykort, 10 Dracokort och en pyggmepuff av min anonyma julklappsgivare. Who are you? :3 24 dec, 2014 10:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen